G: Tyhmimpiä juttuja mitä äiti-ihmiset on toisilleen laukoneet äitiydestä?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
kaverini äitipuoli oli sanonut sille että nainen ei ole äiti ennen kuin oma lapsi on kuollut.
Menetti aikuisen lapsensa. Mikäköhän se sitten aiemmin oli lapsilleen, mummo vai isä.

Samalle kaverille on myös sanottu että hän ei ole oikea äiti, koska ei ole koskaan synnyttänyt (kun on lapset nääs keisarileikattu maailmaan).

älyvapaata hiiohei. :xmas:
Nyt ei tule mieleen onko mulle lauottu mitään yhtä viisasta.
Ai niin, palstalla on sanottu että yhden lapsen äiti ei ole äiti.

saa laittaa tällä palstallakin olleita kommentteja!
 
hiiohei
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Samalle kaverille on myös sanottu että hän ei ole oikea äiti, koska ei ole koskaan synnyttänyt (kun on lapset nääs keisarileikattu maailmaan).
Äiti kyllä, mutta synnyttänyt tämä nainen ei ole =).
 
:eek:

En tiiä kui tyhmää mutta ainakin suht huvittavaa on se kun esikoistaan odottava tuleva äiti julistaa suureen ääneen että "sitten kun meillä on vauva niin MEILLÄ ei KOSKAAN......." :D Velipuolen muija kerran suustaan päästi tuon lauseen ku esikoistaan odotti. Siskopuoli hieman vinosti hymyili ja totesi vain että "Tässä vaiheessa kannattaa päästää suustaan kaikki nuo lauseet, sit vauva-aikana ei enää viiti.." :whistle:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja hiiohei:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Samalle kaverille on myös sanottu että hän ei ole oikea äiti, koska ei ole koskaan synnyttänyt (kun on lapset nääs keisarileikattu maailmaan).
Äiti kyllä, mutta synnyttänyt tämä nainen ei ole =).
Juu, ei olekaan.. mutta kun oli sanottu ettei ole sen takia edes äiti.
 
hiiohei
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja hiiohei:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Samalle kaverille on myös sanottu että hän ei ole oikea äiti, koska ei ole koskaan synnyttänyt (kun on lapset nääs keisarileikattu maailmaan).
Äiti kyllä, mutta synnyttänyt tämä nainen ei ole =).
Juu, ei olekaan.. mutta kun oli sanottu ettei ole sen takia edes äiti.
:eek: :eek: :eek:
 
Mun kaveri sanoi kun odotti esikoistaan: Hän rakastaa lastansa niin paljon, ettei anna hänelle sylikummia vaan haluaa pitää itse lastaan sylissä ristiäisten ajan (mun lapsilla sylikummit) ja hän rakastaa lastaan niin paljon, ettei käytä heillä toisten vanhoja vaatteita (mun lapsilla lähes kaikki käytettynä ostettuja).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Minä en kuulemma tiedä todellisesta äitiydestä yhtään mitään koska en ole ollut väsynyt, masentunut tai muuten vaan sietokyvyn äärirajoilla.
Palstatotuuksiahan riittää, eihän sitä kuulemma synnytyksestäkään tiedä mitään jos ei ole revennyt vähintäänkin nilkkaan asti..

Päin naamaa ei kyllä ole kukaan tullut mitään sanomaan. Ei ne uskalla B) :LOL:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Palstatotuuksiahan riittää, eihän sitä kuulemma synnytyksestäkään tiedä mitään jos ei ole revennyt vähintäänkin nilkkaan asti..

Päin naamaa ei kyllä ole kukaan tullut mitään sanomaan. Ei ne uskalla B) :LOL:
:LOL: :LOL: reps
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Tämä menee vähän ohi aiheen, mutta itse olen kuullut lauseen, että nainen ei ole oikea nainen ellei ole äiti. :/
Eihän naiseus ja äitiys liity toisiinsa mitenkään..

Nuo pari mainittua "lapsen pitää kuolla ennenkuin on äiti" jättivät melkein suun auki.. mikä logiikka? :eek:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mun kaveri sanoi kun odotti esikoistaan: Hän rakastaa lastansa niin paljon, ettei anna hänelle sylikummia vaan haluaa pitää itse lastaan sylissä ristiäisten ajan (mun lapsilla sylikummit) ja hän rakastaa lastaan niin paljon, ettei käytä heillä toisten vanhoja vaatteita (mun lapsilla lähes kaikki käytettynä ostettuja).
Voi pyhä sylvi... :eek:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Eihän naiseus ja äitiys liity toisiinsa mitenkään..

Nuo pari mainittua "lapsen pitää kuolla ennenkuin on äiti" jättivät melkein suun auki.. mikä logiikka? :eek:
Niinpä, sasse! :headwall:
Jos se on äitiyden mitta niin kukapa haluaisi olla äiti.
 
vieras
Tää nyt ei suoraan liity äitiyden kyseenalaistamiseen, mutta mun anopin käsitykset lastenhoidosta on kyllä vääristyneet. Appivanhemmat on olleet huolissaan mm siitä ettei meidän lapsi (1 vuotta) ole vieläkään päivähoidossa. Lisäksi anoppi oli ihmetellyt miehelle, saako lapsi tarpeeksi ravintoa, kun imetin häntä eikä hänelle ole annettu korviketta kuin kerran sairaalasta lähdön jälkeen :/
 
RN
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja hiiohei:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Samalle kaverille on myös sanottu että hän ei ole oikea äiti, koska ei ole koskaan synnyttänyt (kun on lapset nääs keisarileikattu maailmaan).
Äiti kyllä, mutta synnyttänyt tämä nainen ei ole =).
Juu, ei olekaan.. mutta kun oli sanottu ettei ole sen takia edes äiti.
AI EI SYNNYTTANYT VAI?????
 
RN
Alkuperäinen kirjoittaja RN:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja hiiohei:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Samalle kaverille on myös sanottu että hän ei ole oikea äiti, koska ei ole koskaan synnyttänyt (kun on lapset nääs keisarileikattu maailmaan).
Äiti kyllä, mutta synnyttänyt tämä nainen ei ole =).
Juu, ei olekaan.. mutta kun oli sanottu ettei ole sen takia edes äiti.
AI EI SYNNYTTANYT VAI?????
taa on sitte tyhminta mita ma oon kuullu, noin voi sanoa vain joku jota ei oo keisarinleikattu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja RN:
Alkuperäinen kirjoittaja RN:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja hiiohei:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Samalle kaverille on myös sanottu että hän ei ole oikea äiti, koska ei ole koskaan synnyttänyt (kun on lapset nääs keisarileikattu maailmaan).
Äiti kyllä, mutta synnyttänyt tämä nainen ei ole =).
Juu, ei olekaan.. mutta kun oli sanottu ettei ole sen takia edes äiti.
AI EI SYNNYTTANYT VAI?????
taa on sitte tyhminta mita ma oon kuullu, noin voi sanoa vain joku jota ei oo keisarinleikattu.
Termien viilausta.. jos on tehty hätäsektio niin eiköhän siinä ole kokemusta synnytyksestä melkein saman verran kuin muillakin, jos on vaan ponnistusvaihe jäänyt välistä..
 

Yhteistyössä