G: Tyhmimmät kommentit palstalla

• Viestiketjun aloittaja turhisgallu
  • Ensimmäinen viesti
juu
Hirveet haukkumiset. Epäolennaisuuksiin puuttumiset, joilla ei ole mitään tekemistä itse asian kanssa (takerrutaan johonkin yhteen sanaan ko. hommasta, parhaimmillaan kirjoitusvirheeseen).

Semmoset on ärsyttäviä, jotka ei kykene näkemään asioista muuta puolta kuin sen omansa. Ja jotka toimii erilailla, on tyhmiä tai idiootteja tai mitä milloinkin. Sekin on todella ärsyttävää, kun joku heittää jotain kummallista, ja sitten kun kysyt että voisitko selittää, niin vastataan vaan että älä jankuta :eek:

Kuules arvoisa aloittaja, aka turhisgallu, mä olen edelleen sitä mieltä, että voi vähän käyttää niitä silmiään ja katsoa joskos samasta aiheesta olisikin jo tehty yhdeksän samanlaista keskustelua. Silloin ei tarvitse enää tehdä kymmenettä, vaan voi mennä keskustelemaan sinne toiseen keskusteluun asiasta! Varsinkin kun aiheena on yleensä tällaisissa tapauksissa "kattokaa mitä iltiksessä luki!"

Toisinaan jollakulla todella huono mieli jostakin oikeasti ja kirjoittaa siitä täällä.
Siihen siten aina joku HARMAA kirjoittaa jotain ilkeää pahoittaakseen lisää avaajan mieltä.
Typerää ja halveksuttavaa.Monet meistä vielä äitejä niin mitä tuollaisella viestitämme empatiantaito kyvyistämme.

tämä
"mieti sä sitä"

Voi jumalauta lapsellisempaa kommenttia olla. Eipä siitä haittaakaan tietty ole, todistaa vaan et ei osaa väitellä tai puolustaa kantaansa ja käytännössä on jo "hävinnyt" jos tuohon joutuu turvautumaan. Mutta ärsyttää se silti :D

ne kommentit, kun kysyy neuvoa jostain asiasta, ja tullaan kommentoimaan esim. tutin syömisen lopettamisesta että "meillä ei syöty tuttia IKINÄ" tai "ota pois vaan" :/
yleensäkin se miten välillä hyökätään ihan ketä vaan vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
Toisinaan jollakulla todella huono mieli jostakin oikeasti ja kirjoittaa siitä täällä.
Siihen siten aina joku HARMAA kirjoittaa jotain ilkeää pahoittaakseen lisää avaajan mieltä.
Typerää ja halveksuttavaa.Monet meistä vielä äitejä niin mitä tuollaisella viestitämme empatiantaito kyvyistämme.
PEESI :attn: :attn: Aivan järkyttävää toimintaa :(

No, tämmöinen tuli mieleeni, ei tämä nyt sinänsä ärsytä..mutta...

Vastaat/teet gallupin missä kysyt esimerkiksi; Mitä sinulla Ei ole kotonasi/töissäsi/autossasi jne niin siihen vastataan, minullapa ON näitä ko. tavaroita näin ja näin monta...

TAI

Joku kysyy, onko muita joiden lapsi ei kävele 1v 2kk 15pv ikäisenä, siihen tullaan vastaamaan; minunpa muksu käveli jo 7kk 13pv ikäisenä..

jne :D

No juuri kanssa nämä "MINUN sanani on laki" jutut.. voi toki mielipiteensä kertoa, mutta sitten hyökätään ja haukutaan jos joku ei satu olemaan samaa mieltä. Ja kaikki muutkin nämä " kaikki tietävät" tyypit...kuten tuo "tupakoiva äiti ei voi rakastaa lastaan" on hyvä malli. Yksi ihminenhän sen tietää kuka voi rakastaa lastaan ja kuka ei, vaan tollasen jutun perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Tiukka peesi tähän, TODELLA ärsyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Tiukka peesi tähän, TODELLA ärsyttävää.
Peesin kanssa..
Mielestäni pitäis muutenkin muuttaa galleriassa että rekkaamattomat eivät saisi kirjoittaa.. vieraat kun voivat laittaa mitä tahansa :kieh:

unikuu108
mä inhoon niitä kommentteja kans jotka ei liity avaukseen vaan avauksen aloittajaan henkilökohtaisesti.
myös nuo useat samat aloitukset ärsyttää.miksi ei voi mennä juttelee samaan aloitukseen vaan pitää aloittaa oma..

ja sit noi jotka tulee vaan vittuilemaan ja haukkuu ja huutelee asiattomuuksia.

vieras
Nämä on pohjanoteerauksia: Kyllä raskaana/imettäessä voi imasta MUUTAMAN siiderin/kaljan ei se vaikuta mihinkään, lähinnä lapsen hoito voi olla hankalaa tai voi !! pudottaa vauvan vahingossa, mut vauvalle ei ole mitään haittaa... itsekin tein näin! eikä vauvallani ole mitään ongelmia!
Nää on syvältä ja näitä on tosi usein.

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nämä on pohjanoteerauksia: Kyllä raskaana/imettäessä voi imasta MUUTAMAN siiderin/kaljan ei se vaikuta mihinkään, lähinnä lapsen hoito voi olla hankalaa tai voi !! pudottaa vauvan vahingossa, mut vauvalle ei ole mitään haittaa... itsekin tein näin! eikä vauvallani ole mitään ongelmia!
Imettäessä voi ottaa alkoholia. =)

Mä olen kanssa ihmetellyt niitä super-negatiivisia viestejä joitten tarkoituksena on vain pahoittaa ap:n mieli lisää. TÄällä liikkuu outoa porukkaa. Niinkuin sekin juttu, kun oli se Hyvä joulumieli tai Anna hyvän kiertää tms. - keräys. Joku oli lähettänyt jollekin hädänalaiselle perheelle haukkumakirjeen ja lapsille paketit jotka sisälsi vain sanomalehtimyttyjä. Osoitteen oli siis saanut täältä.

Sitten mua kanssa ihmetyttää ne jotka antaa tahallaan väärää informaatiota kun joku kysyy vaikkapa lapsen hoitoon liittyvää juttua.

Ja sitten mua ottaa päähän myös ne, jotka jokaiseen ketjuun tokaisevat että selvä provo, painu takaisin porvooseen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Imettäessä voi ottaa alkoholia. =)
Joo mut siis nää että kuinka paljon voin juoda alkoa ja imettää vauvaani kyselyt ja niihin sitte kaikki alkomammat vastaa että juo vaan vaikka kuinka paljo kyllä sitä voi imettää aivan huoletta :/

Ja just nää niinku sinä vastasit kun väännellään tahallaan asia toiseksi, varmasti käsitit mitä kirjoitin, mut piti vääntää asia :(

Yhteistyössä