G: Tuntuuko teistä siskot joskus siltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun miehelle on varmaan kaikki tärkeämpää kuin mä. On sellanen helvetin jees-jees-mies, kumartelee joka suuntaan ja samalla pyllistelee mulle. Eikä edes tajua.

No ei. Koska kaverit on kuitenkin molemmille tärkeitä, tosin eri tavalla kuin puoliso. Kyl niitä muitakin suhteita kuin parisuhdetta täytyy aina välillä huoltaa, toki jos se parisuhde jää liikaa taka-alalle niin sitten voi kyl tuntua et "hei huomaa mutkin"-

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun miehelle on varmaan kaikki tärkeämpää kuin mä. On sellanen helvetin jees-jees-mies, kumartelee joka suuntaan ja samalla pyllistelee mulle. Eikä edes tajua.

hyvin sanottu, mulla on samanlainen miäs. Tai tiedän et kyllä se mua jumaloi mut on vaan niin pirun mukava kaikille eikä osaa kenellekkään muulle sanoa EI paitsi mulle. ei työlle, ei kavereille, ei sukulaisille.....

hyvin sanottu, mulla on samanlainen miäs. Tai tiedän et kyllä se mua jumaloi mut on vaan niin pirun mukava kaikille eikä osaa kenellekkään muulle sanoa EI paitsi mulle. ei työlle, ei kavereille, ei sukulaisille.....

Näinpä...

Näinpä...

Todellakin tuntuu! Kaiken vapaa-ajan s eon kavereiden kans, vaikka oltais jotain sovittu niin sit jos puhelin soi niin heti pitää lähteä, "no ku Jamppa pyysi". Vittu! Ärsyttää. Sit jos mä pyydän jotain niin "en mä ehkä voi ku mulla saattaa olla sillon yks juttu äijien kans, pitää varautua että jos ne sit pyytää". Joo.

Oi teitä onnellisia.

Mut olkoot sitten niitten kavereittensa kanssa, varmaan niiltä ilmeisesti saa kaiken mitä tarvitsee :( Ärsyttää oma tyhmyys, ei olis pitäny alkaa koskaan ees tapailemaan koko miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja elle:
Todellakin tuntuu! Kaiken vapaa-ajan s eon kavereiden kans, vaikka oltais jotain sovittu niin sit jos puhelin soi niin heti pitää lähteä, "no ku Jamppa pyysi". Vittu! Ärsyttää. Sit jos mä pyydän jotain niin "en mä ehkä voi ku mulla saattaa olla sillon yks juttu äijien kans, pitää varautua että jos ne sit pyytää". Joo.

Ymmärrän ihan täysin!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja elle:

Ymmärrän ihan täysin!

Mitä tuommoselle voi oikeasti tehdä tai sanoa? Ihan sama pyytääkö nätisti, kiroaako vai uhkailee, niin se menee silti. Jos pyytää nätisti niin se sanoo et tehään jotain "myöhemmin" (joopajoo), tai jos suuttuu tms. niin se saa hyvän tekosyyn häipyä ovet paukkuen... Huoh.

Yhteistyössä