G: Tunnustuksia =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunhan kyselen =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja Ilokummitin ex-Örppi:
Ihan täysi peesi tähän. Siis en ymmärrä miksi se sama sukupuoli tekis siitä jotenkin sallitumman. Ihan kuin se olis jotain puuhastelua vaan eikä ihan oikeaa seksiä kahden ihmisen välillä. Leikkiseksiä? Mutta toisaalta, jos asia on yhdessä sovittu ja kaikki osapuolet sopimukseen tyytyväisiä, niin siitä vaan, jos se onnellisemmaksi tekee.

Juu, samaa mieltä.

En mäkään ymmärrä, mutta tosiaan eiköhän jokaisessa suhteessa olla ihan vapaita tekemään sen suhteen sopimukset. Joten jos kummatkin (tai kaikki?) osapuolet ovat sitä mieltä, että se on ok ja hyvä, niin mitäs meillä muilla on siihen sanomista.

t. itsekin bi

Mitäs arvon naisten naiskentelijat olisivat mieltä, jos omat ukot sitten peuhaisivat toisten miesten kanssa? Homoutta se lesboilu naistenkin kesken. Eli te, jotka hyväksytte (ja miehenne hyväksyy) lesboilun niin hyväksyisittekö oman miehenne homoilun toisten miesten kanssa? Vapaushan naiskennella samaa sukupuolta pitäisi olla näin tasa-arvon aikana sitten molemmilla, eikö totta?

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja no :
voi elämä.
Miten mä en olis tuosta hyytiksesta uskonu että on lesbo.

:laugh: Aijaa :D

Jos mulla mies jostaki ihmeen syystä osottais kiinnostusta omaa sukupuoltansa kohtaan niin kyllä sais ihan yhtä lailla mennä ja panna, mut ei sillä sellasia mielenkiinnon kohteita ole. Vastakkaista sukupuolta ei silti meijän liitossa lähetä nussimaan.

Minun naisseikkailuihin se ei ole vielä tahtonu osalliseksi, enkä usko että tahtookaan, paitti että aina sille pittää kertoa kaikki.

Tää on mun mielestä NIIN outo ajattelumalli... oon ihan sanaton.

Siis sen kyllä voin biseksuaalina ymmärtää, että tuntee vetoa toista sukupuolta kohtaan, mutta hitto - silloin kun ollaan parisuhteessa, ei mun mielestäni kerta kaikkiaan käydä vieraissa. Ei miesten eikä naisten kanssa. Ihmiseenhän sitä vetoa tuntee, ja se on yhtä loukkaavaa puolisoa kohtaan, olipa tällä toisella kumppanilla jalkovälissä mitkä vehkeet tahansa.

Täysi peesi. Mä en usko noiden suhteiden olevan muutenkaan kovin hyvissä kantamissa, jos mies saa panna miestä, kunhan ei pane naista. En voi kun nauraa. :D Mä luulen, et jokaisella tän harrastajista on kuitenkin pieni pelko homman valheellisuudesta takaraivossa koko ajan. Aivan kuin naiminen olisi täysin erillään tunteista ja toisesta ihmisestä.

Mun kaveri on bi ja sanoo, että on täysillä sitoutunut sen hetkiseen kumppaniinsa, oli sitten mies tai nainen. Muunlainen käytös on itsensä ja kumppaninsa pettämistä.

Aivan kuin bi ihminen olisi kuin kani, jonka pitää toteuttaa seksuaalisuuttaan monen kanssa, yhdessä suhteessa.

Mä olen kyllä täysin hyytiksen puolella. En koe moisessa mitään pahaa. Meillä sovittu säännöiksi että saan olla naisen kanssa, jos mies on näkemässä/mukana.

Itse olen bi-seksuaali, mutta en voisi koskaan kuvitella seurustelevani naisen kanssa, ainoastaan seksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Mä olen kyllä täysin hyytiksen puolella. En koe moisessa mitään pahaa. Meillä sovittu säännöiksi että saan olla naisen kanssa, jos mies on näkemässä/mukana.

Itse olen bi-seksuaali, mutta en voisi koskaan kuvitella seurustelevani naisen kanssa, ainoastaan seksiä.

Ei voi kuin todeta että toiset bi-suuntautuneet ovat uskollisia ja toiset eivät.
Voihan sitä sanoa epäilevälle kumppanille että tää on vaan seksiä, vaikka asiassa olisi muutakin.
Mä en erottele sukupuolen mukaan uskollisuutta vain jollekkin suuntautumisryhmälle kuuluvaksi. Petturi vain selittää juttujaan suuntautumisellaan.
Ei sillä tietenkään ole merkitystä jos se, pelkkä seksipano, rakastuisikin? Sä olit vaan pano, kai sä sen tajusit. Auts. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:

Ei voi kuin todeta että toiset bi-suuntautuneet ovat uskollisia ja toiset eivät.
Voihan sitä sanoa epäilevälle kumppanille että tää on vaan seksiä, vaikka asiassa olisi muutakin.
Mä en erottele sukupuolen mukaan uskollisuutta vain jollekkin suuntautumisryhmälle kuuluvaksi. Petturi vain selittää juttujaan suuntautumisellaan.
Ei sillä tietenkään ole merkitystä jos se, pelkkä seksipano, rakastuisikin? Sä olit vaan pano, kai sä sen tajusit. Auts. :D

yleensä tehdään asiat selväksi että tästä ei voi tulla muuta, sä olet vaan pano. Sithän sille ei voi mitään jos toinen rakastuu, mutta linja on kuitenkin selvillä.

Alkuperäinen kirjoittaja millanen:
Mulle mies sanonut myös että saan mennä toisen naisen kanssa sänkyyn jos siltä tuntuu.
Ja suhde on silti normaali..

Sama homma! Toisen miehen kans - ei missään nimessä, mutta jostain kumman syystä naisen kans saisin olla. Eikä kuulemma tarvis edes itse päästä mukaan! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihmeellisiä "suhteita". Jos harrastaa seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa, se ei ole pettämistä. Mutta jos eri sukupuolta, niin se on pettämistä. En ymmärrä, missä on se ero?

No höh, siitä tietysti, että jokaisen miehen unelma on nähdä kaksi naista sängyssä keskenään. Ja jos ei voi nähdä, voi riittää pelkkä tieto (ja kertomus) siitä mitä on tapahtunut!

Se taas ei ole kiihottavaa, jos tietää naisensa panneen toista miestä.

Enpä ole koskaan sänkyyn kerennyt/päässyt kun suunnitelmat on aina kaatuneet.
Suudellut ja kähminyt olen.

Olen kuulema jo kahden naisen pervo unelma, joka pitäs saada kaadettua sänkyyn yksin tai kolmin jos se mulle passaa... ja taitaa se passata :p

Yhteistyössä