G: Tunnetko ketään huumeiden käyttäjiä?

******'
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ojnfvv:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Joo, semmoisia jotka polttavat pilveä.
Lasketaanko nekin?
Ei tietenkään. Eihän se ole huume. Kuhan vaan luokitellaan huumeeksi. Sitähän voi antaa vaikka lapsille poltettavaksi.
Johonkin se raja on vedettävä.

En minä ainakaan tunne yhtään ongelmakäyttäjää. Tilastot sanovat, että ikäluokastani käyttää neljännes, joten kai sitä jokusen kuitenkin tuntee...
 
Tunnen. Sekä pilven polttajia, jonka ajattelen kyllä huumeeksi, lääkkeiden väärinkäyttäjiä että kovienkin aineiden käyttäjiä. Kukaan näistä ei säännöllisesti käytä kovia, ainakaan suonensisäisesti. Suurin osa käyttää siis kaikkia noita vaihtelevasti, välillä pitkiäkin selviä aikoja. Ei ole mitään tutun tuttuja vaan ihan läheisiä, sukulaisia tms.. Mutta aika vähän olen tekemisissä kyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana nyt:
Tiedän pari. Ja olen yhden entisen käyttäjän kanssa naimisissa. Meillä on yksi lapsi ja toinen tulossa.
Mitä ihmeellistä on huumeiden käyttäjissä?
No ei mun mielestä muuta kuin se, että jatkavat käyttämistään. Mäkin olin entisen käyttäjän kanssa naimisissa, kunnes hänestä sitten sukeutuikin nykyinen käyttäjä. Mulla ei mitään tuttavuutta vastaan ole, mutta kauhean paljon en jaksa olla tekemisissä niin kauan kun käyttö on päällä.
 

Yhteistyössä