G:Tuliko lapsivedet supistuksen aikana vai ihan yhtäkkiä ilman mitään?

  • Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti
Snoopy
Sairaalassa puhkes kalvot ihan spontaanisti, ei supistuksen aikana.

Toisella kertaa kalvot puhkesivat (sanalla sanoen ryöpsähtäen!) ponnistusvaiheessa supistuksen aikana.
 
eeee
Kunnolla holvahti ilman supistusta, ja sama kaikilla kolmella kerralla! :)
Kaksi kertaa yöllä ja kerran päivällä. Supistukset alkaneet sitten myöhemmin. Ja viikkoja 39+risat kaikissa.
 
Mitenköhän se meni
Nousin sairaalassa siitä tutkimuspöydältä jolla ollaan "käyrillä" ja ne vedet meni pitkin lattiaa. Supistukset oli kyllä jo säännölliset, mutta en muista että olisi siihen liittynyt enkä tuntenut sitä mitenkään erikseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mites teillä joilla on menny vedet omaan sänkyyn, menikö sänky pilalle? :D


3 kertaa on sängyssä vedet menneet, mutta olen noussut sängystä samantien, joten pahimmat lirinät on menneet lattialle. Vain lakana on mennyt pesuun.
 
kojootti
Mulla synnytys käynnistyi vesien menolla. Aamulla oli mennyt limatulppa, mutta yhtään kipeää supparia ei tullut koko päivänä. Illalla klo 22 tuntui semmonen terävä napsaisu, luulin potkaisuksi, mut seuraavassa hetkessä tajusin että nyt kastuu housut. Siitä vartti ja tuli eka kipee supistus. Siitä puol tuntia ja niitä kipeitä supistuksia tulikin niin tiuhaan, että just ehdin vetää keuhkoihin ilmaa ku seuraava jo tuli. Ja siitä vielä 6 tuntia ni mulla olikin sylissä pieni söpö poika :heart: Viikkoja oli 38+0 ku vedet meni.
 

Yhteistyössä