Onko lomamatkoja suunnitteilla? Milloin ja minne? *hirveä loma- ja matkakuume* :xmas:
Juu, syötävää on. Musta on kiva syödä lomalla ulkona, erilaista kuin kotona.Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mitä ne on, jotain syötävää??
Mitä kautta lennätte Vegasiin? Ollaan muuten samaan aikaan samalla mantereellaAlkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Las Vegasiin 23pv lähtö,ollaan viikko,5.6.lähetään kroatiaan ,ollaan kolmisen viikkoa
Chigagon kautta lennetään,katsos vaan,niin ollaankinAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mitä kautta lennätte Vegasiin? Ollaan muuten samaan aikaan samalla mantereellaAlkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Las Vegasiin 23pv lähtö,ollaan viikko,5.6.lähetään kroatiaan ,ollaan kolmisen viikkoa
Skara?Alkuperäinen kirjoittaja cieras:Skaraan toukokuussa B) Viikoksi.
Kerrotko mulle reissun jälkeen kokemuksia koneen vaihdosta Chicagossa?Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Chigagon kautta lennetään,katsos vaan,niin ollaankin
Eiks sellainen leffakin oo kun syksy new yorkissaAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ens kuun puolivälissä jonnekin etelään, ei vielä tietoa minne. Syksyllä New Yorkiin.
Exä ja kuopus hurahti ihan totaalisesti New Yorkiin, mä taas FloridaanAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Olisikin mahtavaa päästä joskus Jenkkilään. NY kiinnostaa niin maan vietävästi.
Voin kertoa,tottakai.Itse en ole aiemmin ollut jenkkilässäAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kerrotko mulle reissun jälkeen kokemuksia koneen vaihdosta Chicagossa?Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Chigagon kautta lennetään,katsos vaan,niin ollaankin
Jep, Sverige.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Skara?Alkuperäinen kirjoittaja cieras:Skaraan toukokuussa B) Viikoksi.
Mulla on edessä kolmas Floridan - ja siis myös Jenkkilän - reissu. Esikoinen lähtee taas kesäkuussa Meksikoon ja ollaan noita lentoreittejä tässä katseltu. Mulla eikä likalla ole kokemusta koneen vaihdosta Jenkkilässä, joten sikäli kiinnostaa. Mä olen aina vaihtanut konetta Euroopan puolella ja likka ei Jenkkilässä edes käynyt vaan niin ikään vaihto oli Euroopassa. Näyttäisi vaan olevan kohtuullisen mukavia lentoja Meksikoon, jos vaihto olisikin USAssa eikä Euroopassa.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Voin kertoa,tottakai.Itse en ole aiemmin ollut jenkkilässä