G: Terolutien popsijoille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MeaMimosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MeaMimosa

Jäsen
31.08.2008
179
0
16
G: Minä kiertopäivinä syöt teroja? Mikä kp ovis? Mikä kp menkat alkaa?

Mä olen nyt parin kierron ajan syönyt teroja ja minulla nuo päivät ovat:
teroja syön kp15-24,
ovis kp15-16,
menkat alkaa kp30-32.

Syy kysymykseen on se, kun tuntuu nuo päivät vaihtelevan ihmisillä kovastikin muidenkin keskustelupalstojen mukaan. Osa aloitaa terot vasta oviksen jälkeen, osa aina kp15 jne. Osalla kuukautiset alkavat heti viimeisen teron jälkeen kp25, osalla myöhemmin, myös oviksen aika vaihtelee...

Mulla on nyt 3 Terokiertoa takana. Tarkoitus olisi että aloitan ne vasta oviksen jälkeen!! :attn:
Ensimmäisessä kierrossa olin ultrassa jossa lääkäri arvioi ovisajankohdan ja siitä 2päivän päästä aloitin vasta Terot, kp oli 20.
Menkat alkoivat tuolloin 6 päivän päästä viimeisestä pilleristä eli kp 36.
Toisessa kierrossa en ovuloinut...tuhru alkoi kp 14 ja aloitin Terot kp 15...tuhru ei loppunut vaan menkat alkoi jo kp 24!! :o
Tässä viimeisessä kierrossa mulla oli sitten clomit mukana ja tikutin ovista. Ovisplussa tuli kp 15 ja aloitin Terot kp 18. Menkat alkoi 4 päivän päästä kuurin loppumisesta eli kp 32.
Mulle siis annettu ohjeeksi että Terot aloitetaan vasta 2-3pvää oviksen jälkeen!!

Minä syön Terolutteja kp 15-24.
Oviksesta ei tietoa. (tässä kierrossa aloitin oviksen testaamisen liian myöhään eli kaksi-kolme päivää myöhemmin mitä ohjeen neuvoivat)

Menkat ovat alkaneet kp 28-29 eli noin 4-5 päivää kuurin jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Jennyli:
Mulla on nyt 3 Terokiertoa takana. Tarkoitus olisi että aloitan ne vasta oviksen jälkeen!! :attn:
Ensimmäisessä kierrossa olin ultrassa jossa lääkäri arvioi ovisajankohdan ja siitä 2päivän päästä aloitin vasta Terot, kp oli 20.
Menkat alkoivat tuolloin 6 päivän päästä viimeisestä pilleristä eli kp 36.
Toisessa kierrossa en ovuloinut...tuhru alkoi kp 14 ja aloitin Terot kp 15...tuhru ei loppunut vaan menkat alkoi jo kp 24!! :o
Tässä viimeisessä kierrossa mulla oli sitten clomit mukana ja tikutin ovista. Ovisplussa tuli kp 15 ja aloitin Terot kp 18. Menkat alkoi 4 päivän päästä kuurin loppumisesta eli kp 32.
Mulle siis annettu ohjeeksi että Terot aloitetaan vasta 2-3pvää oviksen jälkeen!!

Aika outoa, että lääkäri ei minulle tällaista ohjetta antanut. Sanoi vain, että syö niitä aina kp15-24. Siis kun ovistesti näyttää plussaa minulla kp15-16 aloittaisin terot kp18-19?? Taidanpas omin päin soveltaa seuraavassa kierrossa tuota ohjetta, minkä sinä sait! Olen ollut huolissani siitä, että meneekö ovis jotenkin päin prinkkalaa, kun aloitan terot samanaikaisesti tai jopa aiemmin! Kiitos Jennyli:)

MeaMimosa Mulle kans määrättiin terot 15-24 ja clomit oli 3-7, mutta tikutin oviksen kp 15 ja aloinkin syömään teroja kp17... :whistle: ja nytt testi vahvaa haamua.. tiistaina veritestin tulos ja silloin selviää.... ja tää oli eka kierto kun näin tein eli siirsin terojen syömistä kahdella päivällä.. en tiedä olisinko niin saanut tehdä....

Yhteistyössä