G: Teille joilla raskaaksi tulo kesti "kauan" luomuna (yli 1v.), miten toinen raskaus?

• Viestiketjun aloittaja "eräs vain"
  • Ensimmäinen viesti
sam AP
[QUOTE="vieras";23420982]Mulla eka lapsi tuli toisesta kierrosta, mutta toisessa menikin 1½ vuotta.[/QUOTE]

Meillä ekassa meni 1,5v. Nyt mietin että kauankohan kakkosessa menee.

Jos löytyisi tällä gallupilla joku kaava ;)

"vieras"
ekaan meni 1,5v että tärppäsi ja toka tuli kertalaakista heti ku yritettiin. Ei hormonaalista ehkäisyä lasten välissä, ainoastaan kortsuja silloin tällöin ja keskeytettyä silloin ku ei ollu kortsuja käytössä.. :)

....
Ekassa meni vajaa 3vuotta ja toka tuli tulee jos on tullakseen menetelmällä juuri kun oli puhuttu että tarttis alkaa hiukan tarkemmin kattelemaan. Olin yllättynyt. Luulin että joudumme odottamaan ja piinaamaan tiostakin kauan. Tyytyväinen näin. välissä ei hormonaalista ehkäisyä (oikeastaan ei mitään)

Mama the strange
Ensimmäistä tehtiin kolme vuotta... tai ei varsinaisesti tehty, mutta oltiin tulee jos on tullakseen meiningillä. Nyt toista on yritetty vajaa vuosi. Tosin mies on vaihtunut välissä.

"ssv"
Esikoista tehtäessä oltiin ilman ehkäisyä vuoden verran asenteella tulee, jos on tullakseen - ei tullut. Sitten oikeasti yritettiin vuoden verran; laskettiin ovulaation ajankohtia jne. Lopulta tärppäsi! Olin siis ollut yhdistelmäpillereillä 13 vuotta.
Toinen saikin alkunsa synnytyksen ja imetyksen jälkeen ekasta kk-kierrosta :) Ikäeroa tulee 1v ja 4kk. Tietoisesti jätettiin kumi käyttämättä, juteltiin vaan, että eihän se nyt oikeasti voi niin nopeasti tärpätä, kun ekassakin kesti niin kauan... =) Onnellinen vahinko siis tuloillaan!

"xyz"
[QUOTE="vieras";23421021]ekaan meni 1,5v että tärppäsi ja toka tuli kertalaakista heti ku yritettiin. Ei hormonaalista ehkäisyä lasten välissä, ainoastaan kortsuja silloin tällöin ja keskeytettyä silloin ku ei ollu kortsuja käytössä.. :)[/QUOTE]

Itse epäilisin että meillä saattaisi myös käydä näin. Sen verran täsmällinen kierto on nyt ekan jälkeen ollut ja oviksenkin pystyy huomaamaan. Mulla taisi hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen aikoinaan vaikuttaa siihen että ekaan meni se vuosi. Vaan eihän sitä tiedä ennen kuin kokeilee.

"nelly83"
Meillä ekaa tehtailtiin 2.v ja jouduttiin vähän hormoonejakin käyttämään apuna, ennen kun raskaus saatiin alulle (pilllereiden jälkeen kierto ei palautunut normaaliksi ilman apuja). toinen sitten tärppäsi heti, kun annettiin lupa tulla<3

Yhteistyössä