G: te jotka tiedätte ultan perusteella kumpi on tulossa, ootteko tehneet sormustestin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielenkiinnosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielenkiinnosta

Vieras
ja onko tulos yhteneväinen..

mä en tiedä kumpi tulossa mut näytti et tyttö, tyttö, poika tyttö... ja meil on jo 2 tyttöä :D

Eli oma sormus laitetaan roikkumaan hiuksesta, sormus lasketaan ranteelle ja nostetaan ilmaan jos alkaa pyöriin on tyttö jos heiluun on poika.. ja aina tuloksen välissä lasketaan ranteelle jos ei pyöri/heilu lapsiluku on täynnä

Oon tehny sormus testin jo monia kertoja enne ultraa missä selvis sukupuoli. yhteensä 5 kertaa tehnyt ja tulos aina tyttö-poika kerran näytti tyttö-tyttö. ennestään siis 4 vuotias tyttö ja nyt tulossa poika.

tää on kyl tosi mielenkiintosta! oottekste tehny kans kolikkotestin? et heittää kolikon ilmaan ja kippaa sen kämmenselälle, jos kruuna niin tulee poika, jos klaava nii tyttö! tai toisinpäin, emmä muista tarkalleen

Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti84;22006128:
Miten se kuuluis nostaa ilmaan kun mulla joka kerta se heilui ja pyöri eikä ikinä ollu paikoillaan. Nostin varmaan n. 20 kertaa..... En ole siis aikaisemmin tällaisesta kuullut

Mun käsittääkseni siinä vaiheessa lasketaan ku selvästi pyörii tai heiluu.. ei siis odoteta et liike loppuis.

Jossain oli myös et vois tehdä vatsanpäältä (siis jos on raskaana)

[QUOTE="tuulikki";22006156]Taitaa pikkaisen tuon luotettavuutta laskea se, jos jo tietää tulokkaan sukupuolen :)[/QUOTE]

Kannattaa antaa esim. miehen tehdä, mut ei kerro sille kumpi liike tarkoittaa kumpaa.. myös miehelle voi kokeilla, et näyttääkö samaa

Tyttö, poika, tyttö. Ennustus tehty ensimmäisen raskauden puolivälissä.

Ensimmäinen oli tyttö. Useammasta lapsesta ei vielä olla edes keskusteltu miehen kanssa.

[QUOTE="vieras";22006485]selittäkää tarkemmin miten tehään? :) siis otetaan 1 hiuksi vai miten?[/QUOTE]

jep, yksi hius ja aina vaan parempi mitä pidempi.... sitten pujotetaan sormus siihen. googlettamalla kyl löytyy ihan tarkkakin ohje. mulla testi näytti poika, tyttö poika, ja yksi poika on ja nyt muutama viikko laskettuun aikaan. saas nähä tuleeko se tyttö nyt sitten.... :)

Mä tein sen kerran silloin, kun olin jo raskaana. Poikaa "näytti" , mutta tyttö tuli. Jatkoin testaamista ja aina näytti vaan pelkkiä poikia. Toinen lapsi oli sitten se poika. Enempää lapsia ei ole kyllä enää tulossa, näytti sormustestit sitten mitä vain:)

Ripusta hiukseesi (tai lankaan) kuhlasormus. Aseta se vasemman ranteesi yläpuolelle, äläkä liikuta kättä. Nosta varovasti ja odota. Se alkaa liikkua itestään. Jos se alkaa pyöriä sinulle syntyy ensin tyttö. Pojan kohdalla se liikkuu edes takaisin. Älä pysäytä sitä kunnes se on näyttänyt kaikki ja pysähtynyt itestään lopuks. Jos joku heilahdus on liian lyhyt, esim pyörähtää 1-2 kertaa ja pysähtyy niin kyseessä saattaa olla keskenmeno. Jos ei liiku ollenkaan niin joko sinulle ei tuu ollenkaan lapsia. HUOM. Kaikilla tämä testi ei toimi, eli vaikka se ei nyt liikkuisi, niin se ei tarkoita sitä, ettet saisi lapsia.
Tämmöisenkin ohjeen löysin tuolta googlettamalla.

[QUOTE="Mindy81";22005879]Uskaltaisikohan tuon tehdä... Ultrassa ei tulokkaan sukupuoli näkynyt. Mutta onko se sitten huono merkki jos sormus ei liikahdakaan? :0[/QUOTE]

No ei ole huono merkki. Se on vaan yksi huuhaajuttu muiden joukossa...

ja onko tulos yhteneväinen..

mä en tiedä kumpi tulossa mut näytti et tyttö, tyttö, poika tyttö... ja meil on jo 2 tyttöä :D

Eli oma sormus laitetaan roikkumaan hiuksesta, sormus lasketaan ranteelle ja nostetaan ilmaan jos alkaa pyöriin on tyttö jos heiluun on poika.. ja aina tuloksen välissä lasketaan ranteelle jos ei pyöri/heilu lapsiluku on täynnä

Sormustesti on varma, itselläni näyttänyt kaikki jopa sterilisaation jölkeen kaksoset joista toinen tuli poiis. Yhdelle tuttavalle ei näyttänyt mitään ja hän ei tosiaan voi saada lapsia.

Tein sormustestin aikoinani, kun meillä oli 2 poikaa ja kolmatta odotin (en tiennyt kumpi tulossa).

Testi näytti poika, poika, poika, tyttö.

Ja tosiaan meille tuli vielä poika ja tyttö kahden pojan lisäksi =)

Mulle näytti tyttö-poika-tyttö-poika. Sen jälkeen pyöri puoliympyrää edestakaisin, eli 180 astetta.. lasketaanko pysähtyneeksi? :P

Nyt kun joku vielä kertoisi, koska nämä tulevat :) Kuume on muttei lasta.

Yhteistyössä