G: Tatuoinneista..

Pientä gallupintynkää täs yrittäisin :D

-Elikkäs monellakos tatuointeja?

-Missä sijaitsevat?

-Koko ja hinta?

-Milloin hakattu?

Täällä ilmoittautuu yksi tattoo-narkki, ideoita riittää mut rahaa ei aina kun tarve, eli tatskakuuume, iskee :LOL:

Mulla

-Missä sijaitsevat?
Persposkessa, ja toinen, jota en enää edes laske tatuoinniks on tossa selässä. Siihen tulee uusi kuva näillä näkymin tammikuussa.

-Koko ja hinta?
Oiskohan toi pyllyssä oleva n. 10 cm korkee ja makso 100?. Toisen hintaa en ees muista.

-Milloin hakattu?
Muutama vuosi sitten, se josta ei edes mainita vuosia sitten.

Ja ideoita tosiaan pursuaa, alkaa vaan kohta paikat loppumaan kesken, eikä sitä rahaakaan tosissaan ole joka kuukausi laittaa tatskaan... Mut jospa ennen ens kesää sais koristeltua ittensä, sit vois lopettaa.
:D

joanna
yläselässä on kuva,otin sen kanarian reissulla. värillinen,ei mikään hirveen iso ja maksoi 60? olisko se 10cm korkee ja 5cm levee. laitettiin vuonna 2002. lisää ei oo tullu,nilkkaan haluaisin laittaa,mutta en oo niin varma et viä menisin ottaan.

Häirikkö
Mulla on tossa vasemmassa käsivarressa mun oma alkoholikäärme :heart:
Eli lohikäärme.
Otettu juhannuksena-01 ja tais maksaa 50?. Tollanen tulitikkuaskin kokonen.

vieras
Mulla on alaselässä, tai ei nyt ihan alaselässä mut siellä päin. Jotain kokoluokkaa miehen käsi, hintaa yli satku ja tekovuosi 2002.
Lisää tulossa, jalkapöytään, kunhan saan taas palkkaa ja on rahaa.

yksi on kädessä.

2kinumerkkiä. olisko yksi jonkun 2cm.
makso 50markkaa. vuosi oli 99 tai 2000.

OOn menossa laittaa yläselkään ja alaselkään kuva. toinen hakataan nyt joulukuussa ja toinen ens vuonna. isoja kuvia. toinen maksaa joku 150e ja toinen 200e.

tääl yks
Mulla tatuointeja kaikkiaan 5. olkavarressa, 60e, 10cm korkee.
sääressä saman hintanen ja kokonen kun edellinen.
Alaselässä todella iso 200?
Lavassa iso 100?
koko reiden pitunen lähemmäs 300?
lisää kuvia tulossa

kuvat otettu viimesen 5 vuoden aikana

nirppurotta harmaana
Mulla vasemmassa olkavarressa liekehtivä pantteri. Laitettu 11v sitten ja maksoi 750 vanhaa rahaa. Kovasti tekisi mieli jotain lisäkuvia, mutta odottelen niin kauan, että ukko suostuu ne mulle tekemään.

mulla
-Missä sijaitsevat? vasemmassa nilkassa

-Koko ja hinta?
3 tulitikku askin kokoinen :D nupulla oleva ruusu
-Milloin hakattu? muistaakseni v2004 tai 2005
ja haaveissa ainakin yksi laittaa vielä, mutta kuva avoin, paikka tiedossa jo =)

vieras
saatekste jotain tyydytystä siintä kivusta kun tatskaa hakataan, monethan jää just siihen koukkuun ja pitää saada aina vaan uusia tatskoja kun siintä saa niin hyvät kiksit.

Nirppurotta harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
saatekste jotain tyydytystä siintä kivusta kun tatskaa hakataan, monethan jää just siihen koukkuun ja pitää saada aina vaan uusia tatskoja kun siintä saa niin hyvät kiksit.
Ei kait tatuoinnin ottaminen niin paljoa satu, että siitä säväreitä sais... :) ?

en mä ainakaan saanu minkäänl. tyydytystä, sattu ihan kiitettävästi :whistle: ne vaan on niin kauniita ja ikuista, ainut asia minkä saat mukaan hautaan....

mulla ei kyllä ole mitään halua kokea sitä kipua.. tai ei se nyt niin sietämätöntä ollut viiimeksikään mutta nyt tulee selkärankaan ja kuulemma sattuu. mielummin jättäisin sen vaiheen välistä jos vaan saisin kuvat selkään..

niihin kuviin jää koukkuun. on niin hienoja.

Ei mulla ainakaan niin kipeetä käyny, mä otin tatskan ihan siksi kun olin miettinyt asiaa pitkään ja otettiin miehen siskon kanssa samanlaiset :heart:

No mua ei se tekeminen ainakaan niin paljoa sattunut, että siihen voisi jäädä koukkuun. En edes kuvailis sitä tuntemusta kivuksi, epämiellyttävää nipistelyä lähinnä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mulla ei kyllä ole mitään halua kokea sitä kipua.. tai ei se nyt niin sietämätöntä ollut viiimeksikään mutta nyt tulee selkärankaan ja kuulemma sattuu. mielummin jättäisin sen vaiheen välistä jos vaan saisin kuvat selkään..

niihin kuviin jää koukkuun. on niin hienoja.
no nyt ei voi muuta kuin nauraa! jaa että ihan vapaaehtoisesti haluat kipua itsellesi! jos kuvia haluat voisithan ottaa vaikka hennatatskan joka ei satu ja kuvankin voisi kyllästyttyää vaihtaa, kuka jaksaa katsoa samaa tauluakaa seinällä loppuikäänsä!!?

En ole masokisti, eli en kylläkään sen kivun vuoksi niitä tatuointeja ole ottanut.
On edullisempiakin tapoja satuttaa itseään jos kipua haluaa tuntea :LOL:

Yhteistyössä