Meillä myös puolet perheestä käyttää tuota, toinen puoli Oriflamea, en muista mitä siinä putelissa lukee.Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:System4:sta käytän.
sama, ja tosi hyvääAlkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Höh, mulla on ihan tavallista Dovea värjätyille hiuksille. Mutta tykkään kovasti, tuoksuu hyvältä ja hiukset puhtaat pitkään.
Sulla on hyvä maku! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:sama, ja tosi hyvääAlkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Höh, mulla on ihan tavallista Dovea värjätyille hiuksille. Mutta tykkään kovasti, tuoksuu hyvältä ja hiukset puhtaat pitkään.
Kokeilin tuota XZ tyrnishampoota ja se ei sopinut mun hiuksille ollenkaan. Mies sitten käytti senAlkuperäinen kirjoittaja Piipa:xz tyrnishampoo ja palmoliven hunajahoitoaine. halapaa ja ajaa asiansa.
kaapissa oottaa taas suomalaista shampoota, ei oo voittajaansa kohdannu.
Tämä myös. Aivan loistavaa.Alkuperäinen kirjoittaja m:erittäin hieno suomalainen mustikkashampoo
Dove myös, mutta ei värjätyille. Paras tuoksu ja toimii hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Sulla on hyvä maku! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:sama, ja tosi hyvääAlkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Höh, mulla on ihan tavallista Dovea värjätyille hiuksille. Mutta tykkään kovasti, tuoksuu hyvältä ja hiukset puhtaat pitkään.
Niin muutes on ja halapaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Tämä myös. Aivan loistavaa.Alkuperäinen kirjoittaja m:erittäin hieno suomalainen mustikkashampoo
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Mainonnan uhri, eli käytetään TRESemme tuotteita.
Onko hyvää shampoota? (En tarkoita, että oletko maistanut..)Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Mainonnan uhri, eli käytetään TRESemme tuotteita.