O "Olen tatuoitu jätkä!" Vieras 23.05.2012 #1 Mä syön mieluten pari keskenään erilaista ja maitoa päälle Olen tatuoitu jätkä!
Kerpele Aktiivinen jäsen 07.09.2010 11 640 3 36 23.05.2012 #2 Yhden ison, mieluiten jonkun jätti-ison ihanan herkun... mmmm....
V "vieras" Vieras 23.05.2012 #3 Monta isoa!!! (ja sitten on vatsa kipeä :/ ) Aina kaikki terveysterroristit väittävät, että kun syö terveellistä ja maukasta ja lisäaineetonta sapuskaa, niin himo roskaruokaan katoaa. NO EI SE KATOA! Vatsa kyllä protestoi sitten välittömästi sen jälkeen, kun on vetänyt sen ihanan rasvaisen ja suolaiset hampurilaisaterian. Vaikka tiedä, että kipeäksihän siitä tulee, en aina voi vastustaa kiusausta.
Monta isoa!!! (ja sitten on vatsa kipeä :/ ) Aina kaikki terveysterroristit väittävät, että kun syö terveellistä ja maukasta ja lisäaineetonta sapuskaa, niin himo roskaruokaan katoaa. NO EI SE KATOA! Vatsa kyllä protestoi sitten välittömästi sen jälkeen, kun on vetänyt sen ihanan rasvaisen ja suolaiset hampurilaisaterian. Vaikka tiedä, että kipeäksihän siitä tulee, en aina voi vastustaa kiusausta.
M meah Aktiivinen jäsen 19.01.2007 15 236 1 36 Hevonkuusen viimeinen pellonkulma. 23.05.2012 #6 Voisin ottaa vaikka jonkun ison pekoniburgerin, ja kaveriksi pari pientä juustoburgeria. Kolalla huuhtoisin alas. Niilähän sitten pärjäisi siihen asti, että kunnolla syödään.
Voisin ottaa vaikka jonkun ison pekoniburgerin, ja kaveriksi pari pientä juustoburgeria. Kolalla huuhtoisin alas. Niilähän sitten pärjäisi siihen asti, että kunnolla syödään.
V "vieras" Vieras 23.05.2012 #7 Kaksi itse tekemääni. Tai sitten jonkun ison El Macon. Mutta itse tehty on parempi.
M "mää" Vieras 23.05.2012 #8 Useimmiten ostan itelle happymealin juustolla, se riittää oikein hyvin ja tulee täysi olo. Eli vastaus on se missä on vähemmän täytettä.
Useimmiten ostan itelle happymealin juustolla, se riittää oikein hyvin ja tulee täysi olo. Eli vastaus on se missä on vähemmän täytettä.
N "nuuh" Vieras 23.05.2012 #11 [QUOTE="KääKKä";26321406]2 mäkkärin tuplajuustohampurilaista kiitos, colalla.[/QUOTE] Näillä mennään!
[QUOTE="KääKKä";26321406]2 mäkkärin tuplajuustohampurilaista kiitos, colalla.[/QUOTE] Näillä mennään!
M "miina" Vieras 23.05.2012 #13 no kun mä en saa alas sellasta pientäkään, mäkkärin hamppareissa on liian vähän ja hesen liian paljon kastiketta. joku snakarin juustohamppari vois mennä alas, jos on oikein kova nälkä. ja siitäkin on huonot seuraukset....
no kun mä en saa alas sellasta pientäkään, mäkkärin hamppareissa on liian vähän ja hesen liian paljon kastiketta. joku snakarin juustohamppari vois mennä alas, jos on oikein kova nälkä. ja siitäkin on huonot seuraukset....