G: Synnärivierailijat?

Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Eikä siellä kai saisi vissiin edes käydä kuin isovanhemmat...
En tiennytkään tota. Ainakin mun ollessa sairaalassa, Kättärillä siellä kyllä kävi muiden luona vaikka ketä vieraita esim. kummeja ja kavereita. Meillä kävi toiset isovanhemmat.
 
Esikoinen kun syntyi niin äiti, isä, mieheni vanhemmat, tätini, mummoni, mieheni kaveri.

Toinen kun syntyi niin kotiuduin alle vuorokauden kuluessa mutta sairaalan lähellä koulussa ollut kaverini ehti tulla katsomaan ja mummokin tuli kun olin vauvaa pukemassa kun oltiin lähdössä.
 
vieras vain
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Mun toivomuksesta ei kukaan. Eikä siellä kai saisi vissiin edes käydä kuin isovanhemmat...
riippuu tietysti sairaalasta, mutta yleensä on tarkka vierailuaika jona aikana saa käydä kuka vaan, muuten vaan lapsen isä ja sisarukset....

meitä kävi kattomassa lapsen täti ja serkkuja, mummo, isomummu, isotäti, mun serkku, lapsen kummit...
 
Esikoista kävi sairaalassa moikkaamassa mun vanhemmat ja siskot, miehen vanhemmat ja sisarukset sekä Umbrella perheineen.
Kuopusta kävi katsomassa mun vanhemmat, siskot, miehen vanhemmat, veli, mun lapsuuden ystävä, yks kaveri perheineen ja miehen yks kaveri perheineen.

Mua ei haittaa vaikka iso kööri vierailijoita onkin, kiva vaan saada juttuseuraa kun se sairaalassa makoilu on niin pirun tylsää!
 
meillä
saa vierailla päiväsalissa kuka vaan. Ainoastaan isä ja lapsen sisarukset saa tulla huoneisiin. Meillä kävi isovanhemmat, eno, setä ja mun neljä kaveria. Olin aikas monta päivää ja oli ihana kun kävi päivisin vieraita. Tosin olin toivonut, etä kaverit tulee ilman lapsiaan ja näin onneksi tapahtuikin:)
 
vieras
Minun puolelta vanhemmat, sisarukset ja pari yhteistä kaveriamme. Miehen puoleta ei vanhmepia tai sisaruksia näkynyt. Kuten eipä tänäpäivänäkään ole paljon elämässämme, ei kai kiinnosta heitä...
 
vieras
Esikoista katsastivat kaikki tulevat kummit, isovanhemmat (paitsi vaari joka pelkää sairaaloita tai lääkäreitä). Seuraavan lapsen kanssa tultiinkin alta vuorokauden kotiin eikä kukaan ehtinyt tulla, mutta kotona oli anoppi, appi ja miehen pikkuveli vastassa.

Itsekin on käyty läheisten esikoislapsia katsomassa synnärillä, kun on tuntunut olevan äidelleikin tärkeää se.

Ei kyllä kutsumatta ole kenenkään vauvaa menty katsomaan. Nytkin yhä odotellaan vielä kutsua parikuista vauvaa katsomaan :whistle:
 
Mä olen ollu aina niin vähän aikaa sairaalassa, että eipä sinne juuri ketään ole ehstiny. Esikoisesta olin 3 yötä ja isovanhemmat ehti käydä kaikki, sekä setäni vaimo.
Toisesta olin kaksi yötä ja en kyllä muista kävikö paljon muita kun isä esikoisen kanssa.
Kolmannesta en ollu vuorokauttakaan, mutta yks kaveri sattu käymään gynellä samalla käytävällä, missä mä olin, niin poikkes huoneessa, muita vieraita ei käyny.
 
millipilli
Isovanhemmat, sisarukset (mun ja miehen siis) ja vauvan kummit. Mä olisin ottanut enmmänkin vieraita :D vierailuaikana kävivät. huonekaveri oli, mutta ei ollut huoneessa silloin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Vietittekö aikaa vieraiden kanssa teidän huoneessanne vai yleisessä oleskelutilassa? Ja oliko teillä huonetoveria?
Jokakerta on ollu oma huone, joten siellä oltiin.
Tosin kun esikoisesta sentään olin sielä kaikki kolme yötä, niin käytiin ulkona keinussa istuskelemassa, kesä kun oli, samoin varmaan keskimmäisen kanssa.
 
Zoe-F
Mies oli synnärillä melkein koko ajan. Hänen äiti kävi ja minun vanhemmat pikaisesti.
Muilla ei ollut asiaa, täällä on sellanen käytäntö, että vauvan isovanhemmat sen vierailutunnin aikana ja mies ja vauvan sisarukset milloin vain.
 
storm
minulla kyllä hyppäsi vieraita aikalailla. Veljet, serkut, vanhemmat, mummot, kaverit yms. Varmaan huonekaveria ärsytti mut eipä sitä kieltääkään viittinyt kun halusivat tulla. ja mukavaa se minulle oli
 

Yhteistyössä