G: Suuri alkoholigallup, kaikki mukaan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-juomari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ex-juomari:
Juotko?
Missä iässä aloitit?
Kuinka paljon kuluu päivässä/ viikossa/ kuukaudessa?
Kuinka usein harkitset lopettamista?
Tuleeko sinulle oireita alkoholista?

Juon silloin tällöin. En kyl muista koska oli se eka kerta...teininä kuitenkin :whistle: Olutta menee 1-2 pulloa kuukaudessa. En harkitse lopettamista :laugh: :laugh: Ei tule oireita minkäänlaisia.... :D

Juon.
17v
Viikossa kuluu yksi pullo keskiolutta sekä satunnaisesti kuukaudessa viiniä muutama annos.
En harkitse lopettamista.
Ei tule oireita, en juo koskaan humalahakuisesti.

Joskus juon, tosi harvoin. Ekan kännin vetäisin 14-vuotiaana. En tiedä kulutusta, sen verran vähäistä on. Ei tarvi harkita lopettamistakaan ja oireina on yleensä hiprakka ja paljon nautittuna humala. Seuraavana päivänä sit krapula jos on tullut paljon nautittua :D

Juotko? kyllä
Missä iässä aloitit? en muista
Kuinka paljon kuluu päivässä 1 siideri viikossa 5 - 7 siideriä kuukaudessa? 20 - 30 siideriä
Kuinka usein harkitset lopettamista? Kieriskelen tunnontuskissa, mutta vain henkisesti.
Tuleeko sinulle oireita alkoholista? tottakai, siksihän minä juonkin. aina kun olen juonut siiderin, tulee tosi kiva olo ja tuntuu, että olen kännissä, oikein kivaa, kiitos kysymästä.

Juon.
Aloitin 14-vuotiaana, parikymppiseksi asti tuli vedettyä aika urakalla.
Nykyään juon muutaman kerran vuodessa.
Krapula tulee mutta yleensä aika lievänä.

Alkuperäinen kirjoittaja ex-juomari:
Juotko?
Missä iässä aloitit?
Kuinka paljon kuluu päivässä/ viikossa/ kuukaudessa?
Kuinka usein harkitset lopettamista?
Tuleeko sinulle oireita alkoholista?

-Muistaakseni olin n.12-13v. kun ekat kännit otin.
-Kuukaudessa nykyisin 0-2 sidukkaa/lonkkua.Sit jos ihan asiakseen viihteelle (jonkun synttärit/tuparit tms.) lähetään niin sit vähän enemmän.
-Öö..no noissa ei kyl paljoa lopettamista oo..
-No tarpeeks kun juo,niin humalaanhan siitä tulee..Todella pahan,ihan oksat pois-krapulan oon kokenut tasan kerran. Yleensä baari-illan jälkeisenä aamuna/päivänä on vaan väsy ja jano.

juon kun en oo paksuna, enintään kerran viikossa, yleensä ainakin kerran kahdessa... Ekat hiprakat 12vee. En tunne tarvetta lopettaa muuten ku odotuksen takia. Humala tulee ja krapula, krapula tosin hyvin lievänä kun mulla on hyvät keinot sen ehkäsemiseks :) lisäks joskus tulee sellasta niinku allergista oiretta et naama menee ihan sinipunaseks ja ahdistaa.

Juon.
Ekan kerran maistoin ehkä 13-14-vuotiaana, ekat kännit vedin 16-vuotiaana.
Kuukaudessa menee ehkä n. 6-16 annosta, riippuen olenko ollut radalla.
Biletyksen jälkeen tahtoo olla kankkunen, jos muuten vain otan pari niin ei tule oireita.

Yhteistyössä