G: suostuisitko sinä lehteen tekemään synnytysjuttua kuvien kera?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miksi ei

Vieras
Tosi harvoin noissa vauvalehdissä, kaksplussissa sun muissa on juttuja koko hommasta eikä koskaan mitään kuvia vaikka näin raskaana ollessa toivoisi kovasti. Tietenkään mitään härskejä kuvia, mutta kuvaa koko illasta kun lähdetään ja muita silmille sopivia hetkiä synnyttämisestä.
Miksi sellaisia juttuja on hyvin harvoin joissa kuvia?

Eivätkö ihmiset suostu sellaisiin kuviin vai miksi?
En puhu alapääkuvista tietenkään, saahan sieltä säädyllisiäkin kuvia otettua mistä hetkestä tahansa.

Netissäkin niin vähän suomalaisista jotka erityisesti kiinnostaisi, jenkkiläisiä synnytysvideoita kyllä löytyy paljon.

Kaikkea vauva-ajasta löytyy, mutta ei koskaan kunnon synnytysjuttuja joka varmasti kaikista eniten painaa raskaanaolevien mieltä. Oli eka tai toka tulossa.

Tää on ehkä liian intiimi ja henkilökohtainen juttu ja monet ei halua siitä ns. julkista tapahtumaa ja juttua. Mutta kaivappa jostain kätköistä 80-90-luvun lehtiä niin kyllä siellä on erimalli kuin tänäpäivänä.

Jos saisin itse vaikuttaa mitkä kuvat julkaistaan niin voisin suostuakin. Se olisi oikeastaan ihan mielenkiintoista. En suostuisi jos en saisi itse vaikuttaa asiaan sillä pelolla, että keskiaukeamassa olisi iso kuva alapäästä ja sivua kääntäen auki ja kiinni jalat tittidii.... :O Vähän kyllä epäilen, että perhelehtiin sellaisia yleensä haetaankaan.:whistle:

Mua ei haittais lisähälinä, kuvat, intiimiys.. mut siis ku mua ei paskaakaa kiinnosta puhua synnytyksestä tai sen jälkeen mitään euforia liibalaabaa et joo kyllä nyt on mahtava fiilis. Enkä mä tarkota kipuja tai sitä että koko juttu/vauva ei kiinnosta. Todellakin kiinnostaa<3 ja ne jälkikivut jo kestää. Mutta mä en vaan oo avautuja tyyppi, en kertakaikkiaan jaksais selostaa tunnelmia tai mitään, en ainakaan nätisti.
Olikohan se 45min ohjelman jakso tässä taannoin 12.12.2012 kun oli jotain vauvoja syntyny sinä päivänä ja siellä äidit pillitti euforiassa ja hoki just jotain "mahtavaa, ei tätä voi käsittää" Ni siis jos mä olisin ollu vastaavassa tilanteessa ni katsojat ois joutunu kyl pettymään ja melkeen masentumaan siitä, miten paskasti mä jaksan eläytyä ja ilmasta mitään väkinäistä onnen hehkutusta ja tekokyyneliä siinä kameroiden edessä. Ko itteeni oksetti just kattoa sitäki jaksoa ja sitä pillittämistä :D
En osaa selittää.
Mut siis suurin syy varmaan se että mun kohdalla se lehtijuttu ois todella lame, väritön, masentava ja ehkä jopa ihmettelyä herättävä että kiinnostaako mua se vauvanikaan ollenkaan. Vaikka kyllä kiinnostaa.