G: Suosikki hajuvetesi?

  • Viestiketjun aloittaja Mikkis
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
suosikit vaihtelee. kaapista löytyy aikamoinen kasa hajuvesiä. :D
Sama taalla. Vaihtelen tuoksuja fiiliksen ja tilaisuuden mukaan. Mutta muutamia suosikkeja, Bvlgarin tuoksut, Armani Diamonds, Aqua di Parma, Max Maran tuoksut seka Chanelin tuoksut.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Astmasten, allergisten, hajusteist migreenii ym. oireit saavien takii en käytä ollenkaan hajuvesii. Enkä kyl käyttäs muutenkaan. Mun mielest hajuvedet on täysin turhii.
no ei siinä kylpeä tartte ;) mieki oon migreeniherkkä ja käytän hajuvesiä mutta sipsutan niitä vähäsen vaatteisiin, en koskaan esim. iholle.
hajuvesikylpy ois varmaan aikamoinen kokemus. :D
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja määvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
suosikit vaihtelee. kaapista löytyy aikamoinen kasa hajuvesiä. :D
peesi. vanhimpia voisi pikkuhiljaa panna pois ja ostaa muutaman uuden.
ne hajuvedethän väljähtyy aika nopeasti. en oikein ymmärräkään että miksi niitä pitää kasoittain hankkia..

mun suosikit on Ralph Laurenin Romance ja Emporio Armanin She.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Astmasten, allergisten, hajusteist migreenii ym. oireit saavien takii en käytä ollenkaan hajuvesii. Enkä kyl käyttäs muutenkaan. Mun mielest hajuvedet on täysin turhii.
no ei siinä kylpeä tartte ;) mieki oon migreeniherkkä ja käytän hajuvesiä mutta sipsutan niitä vähäsen vaatteisiin, en koskaan esim. iholle.
hajuvesikylpy ois varmaan aikamoinen kokemus. :D
nyt täytyy kyllä tunnustaa että mun tulee monesti laitettua hajuvettä aika paljonkin. ei siis mitään parfyymia kuitenkaan.. sitähän sanotaan että hajuaisti turtuu siihen jo monesti käytettyyn hajuveteen eikä itse huomaa kuinka paljon sitä tulikaan laitettua..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mäpä:
Avonin Pure Blanca! Halpaa ja tosi ihanan tuoksuista (onkin ainoa Avonin tuote mitä käytän)
Ja mie oon taas siihen kyllästynyt. Ja se on muuten Pur ei Pure :whistle:
 

Yhteistyössä