G: Suosikki arkisalaattisi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No yleensä on just ihan tommosta jääsalaatti, tomaatti ja kurkku sekoitusta, mitä syön aterian yhteydessä, mutta jos ruokaisampaa salaattia joka korvaa esim. lounaan niin paistan lisäksi hieman kanaa ja halloumijuustoa tai sitten tonnikalaa ja fetaa lisänä.
 
jäävuorisalaattia, kurkkua, kirsikkatomaatteja, ananasta, porkkanaa.

kurkkua, salaattia ja raejuustoa

jos ihan perussalaatti niin siihen itsetehty kastike(oliiviöljy, sitruunamehu, suola ja murskattu valkosipuli)
 

Yhteistyössä