G:SIteet vai tampooni

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä en oikeesti voi ymmärtää kuinka jotkut voi pitää niitä siteitä?? Tamponin kanssa niin mukavaa ja siistiä. En vois kuvitellakaan pitäväni sellaista rättiä housuissani ja tuntea joka kerta, kun veri valuu siihen. Noup.

Tamponeihin luottanut jo "pikkutytöstä" lähtien, melkein heti kun menkat alkoi (12v)
 
Vieras
Samaa mieltä minäkin. Synnytysten jälkeen oli kamalaa kun piti siteitä käyttää, onneksi pääsi niistä aika nopeasti eroon... Ihan melkein ensimmäisistä kuukautisista lähtien olen tamponeja käyttänyt. Ja siteiden kanssa suhraantui aina lakanat ja vaatteet, kuntuo vuoto on runsaanlaista..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En pysty käyttämään tamponia, kaksi kertaa olen kokeillut. Kuukuppi kuulostaisi kiinnostavalta mutta en varmaan sitäkään pystyisi pitämään :|
Kerran olen koittanut tamponia ja :eek: :headwall: Ei ole mun juttu. Mutta eihän se pitäisi kenenkään napaa hiertää mitä suojaa kukin käyttää... :whistle:
 
neljän äiti
Kuukuppi! Oli pitkään sellanen olo kun kupin otti käyttöön, niinku oli usksoon tullut tai jotain :D En oo kyl koskaan tullu uskoon, mMut tuntu siltä et haluis kertoo kaikille siitä kupista ja melkein "pakottaa" kaikki kokeilemaan! Miehetkin! :D Ehkä maailman toiseks paras keksintö.
 
  • Tykkää
Reactions: persvilkku
Kuppi mullakin nykyään, sitä ennen tamponi aina kun mahdollista.. Siteitä inhoan yli kaiken ymmärryksen, enkä voi runsaine vuotoineni niihin luottaa. Jälkivuodoissa ym tilanteissa, joissa on ollut pakko, oon käyttäny.
 

Yhteistyössä