V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja allergiaa:Miten rumista voi valita kauneimman? "vähiten rumin" vai "enstex ei niin ruma"
Taidat itse olla asenteeltasi aika negatiivinen tyyppi? Kyllä minä olen useitakin fiksuja kirjoituksia / kirjoittajia täältä ehtinyt bongata, vaikken vielä kovin kauaa palstalla olekaan notkunut...Alkuperäinen kirjoittaja allergiaa:Miten rumista voi valita kauneimman? "vähiten rumin" vai "enstex ei niin ruma"
Alkuperäinen kirjoittaja iu:Taidat itse olla asenteeltasi aika negatiivinen tyyppi? Kyllä minä olen useitakin fiksuja kirjoituksia / kirjoittajia täältä ehtinyt bongata, vaikken vielä kovin kauaa palstalla olekaan notkunut...Alkuperäinen kirjoittaja allergiaa:Miten rumista voi valita kauneimman? "vähiten rumin" vai "enstex ei niin ruma"
Alkuperäinen kirjoittaja Lennu:RaisinBelly
Ihminen jonka kirjoituksissa on monesti painavaa sanottavaa ja ajattelemisen aihetta. Osaa kantaa taakkansa ihmeen urheasti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesi, Turkilmas on ihanan positiivinen ja ulkoisestikin kaunis.
Emilyn taas on kirjoituksiensa perusteella sisäisesti vähiten kaunis (niistä joiden kirjoituksia olen enemmän lukenut).