G: Sinun ja puolisosi horoskooppimerkki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias vilma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kääkkis;22839881:
Skorpioni ja skorpioni = hauskaa sielunkumppanuutta :) ( Nouseva itselläni rapu ja miehellä kaksonen)

Parhaimmillaan juurikin tuota, kun tuntee toisensa niin hyvin ja osaa myös varoa ;)...mutta ko.suhde voi myös olla äärimmäisen räjähdysherkkä ja otollista maastoa "taisteluille"...;) Nousevat merkit ovat hyvinkin ratkaisevassa roolissa...

Kuumerkki kertoo tunne-elämästä aurinkomerkkiä enemmän.
Aurinkomerkki = sisäinen minä, nouseva= se, mikä näkyy ulospäin
kuumerkki siis kuvaa tunteita.

Minä aurinko-jousimies, mies aurinko-oinas, ei niin täydellinen, kuin "horoskooppien" mukaan pitäisi...

meillä juurikin sama, minä skorpioni ja mies rapu. Ja suhde on täydellinen ja täydellinen....:)

Ex-suhde (12 vuotta) minä skorppari ja mies rapu - ystävyyssuhde, joka päättyi yllättäen eroon.
Ex-suhde ( 4 vuotta) minä skorppari ja mies härkä -intohimoinen suhde, joka päättyi petoksiin.

Nykyinen suhde minä edelleen skorppari ja mies - yhtä vuoristorataa.

Yhteenvero, jos tämä nykyinen päättyy, niin tämä skorppari ei enää suhteeseen ryhdy - miesten valinta on mun huonoin laji.

Me ollaan ilmeisesti aika harvinainen yhdistelmä, harvoin kuulee skorpioni-kauris-parista. Suhdetta ei voi yhdellä sanalla kuvailla, mutta jos muutamalla sanalla yrittäisi: räiskyvä, rakastava,intohimoinen, välillä ollaan kuin eri planeetoilla ja kantapäät vastakkain, mutta aina joku vetovoima saa taas rakastumaan uudelleen :)

Alkuperäinen kirjoittaja ei vain yhtä sanaa;22838982:
Mies on vesimies ja minä olen neitsyt. Olemme henkisesti toisillemme etäisiä, mutta silti olemme vakaasti yhdessä ja intohimoa riittää.

Meillä on toisinpäin. Mä vesimies ja mies neitsyt. Kyllä tämä ainakin kestänyt on ja intohimoa meilläkin riittää.

Yhteistyössä