Antoko silti pienen toivon siihen et kolmas ois viel mahdollinen, vai jyrkkä ei?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaksi ja enempää ei suositella
Onko ollut mitään tulehduksia minkään sektion jälkeen? Onko arpikudokset siistejä, vai onko kasvanut lisäkudosta?Alkuperäinen kirjoittaja sek:kolme, kohtu hyvässä kunnossa mutta seuraava viilto pitää tehdä pystyyn päin. Aiemmat vaakaan kaikki.
Neljänteen annettiin lupa ilman epäröintiä.
Toisessa leikkauksessa tuli leikatessa joku "reikä" johkin jota joutuivat parsimaan tosi paljon. Paraneminen oli tosi hidasta. Ja jos vielä lapsia haluis pitäis leikkaushaava tehdä paljon ylemmäs, mutta eivät suositelleet.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Antoko silti pienen toivon siihen et kolmas ois viel mahdollinen, vai jyrkkä ei?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaksi ja enempää ei suositella
Tiedätkö oliko tolle toiselle äidille sanottu kolmannen leikkauksen jälkeen ettei neljättä enää kannattas tehä, vai oliko annettu lupa, ja siitä huolimatta kävi nuin et oli aika riskiraskaus?Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Kaksi ensimmäistä normaalisti ja kaksi suunniteltuna sektiona.
Minä itse päätin ettei enempää joten piuhat katkastiin viimeisimmässä.
Tiedän pari äitiä joilla neljä leikattu mutta toisella viimeisin raskaus ja leikkaus oli sekä äidille että lapselle hengenvaarallinen koska kohdunseinämä oli niin ohentunut että lapsen hiuksia tuli seinämän läpi.
Kyllä oli jo sanottu että se olisi sitten riskiraskaus.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tiedätkö oliko tolle toiselle äidille sanottu kolmannen leikkauksen jälkeen ettei neljättä enää kannattas tehä, vai oliko annettu lupa, ja siitä huolimatta kävi nuin et oli aika riskiraskaus?Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Kaksi ensimmäistä normaalisti ja kaksi suunniteltuna sektiona.
Minä itse päätin ettei enempää joten piuhat katkastiin viimeisimmässä.
Tiedän pari äitiä joilla neljä leikattu mutta toisella viimeisin raskaus ja leikkaus oli sekä äidille että lapselle hengenvaarallinen koska kohdunseinämä oli niin ohentunut että lapsen hiuksia tuli seinämän läpi.
ekan jälkeen oli melko paha haavainfektio johon antibiootit.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko ollut mitään tulehduksia minkään sektion jälkeen? Onko arpikudokset siistejä, vai onko kasvanut lisäkudosta?Alkuperäinen kirjoittaja sek:kolme, kohtu hyvässä kunnossa mutta seuraava viilto pitää tehdä pystyyn päin. Aiemmat vaakaan kaikki.
Neljänteen annettiin lupa ilman epäröintiä.