Saako raskaushimot hyrräämään vai loppuuko koko touhu. Kiihottuuko miehet odottavista?
Alkuperäinen kirjoittaja isukki32:... eihän siinä kukkulan päällä tarvitse keinua
Alkuperäinen kirjoittaja yhdennaisenmies:Mun vaimo kävi aivan kuumana ollessaan raskaana, vieläkin muistan kaiholla sitä himokkuutta. Tavallisesti hän ei ole kovin aloitteellinen seksin suhteen (vaikka onkin aika helposti houkuteltavissa) mutta raskaana ollessaan kävi päälle kuin yleinen syyttäjä.
No huh! "oot paksu...."! Minä en edes antaisi hoikalle naaraalle omaa kaluani!Alkuperäinen kirjoittaja lynxi:ukko ei tykänny ollenkaan, mulla kyllä ois mieltä ollu vaikka kuinka... ja sano suoraan että ei kiitos, oot paksu niin hiipupa himot hetkeksi.
täällä sama juttu vaikka mulle aina seksi ollut tärkeää mutta mies sanoo et parasta aikaa on kun vaimo raskaana silloin saa monta kertaa päivässä kunnon seksi ja koskaan ei tiedä millon se tapahtuu kun vaimo hyökkää päälle kuin yleinen syyttäjäAlkuperäinen kirjoittaja yhdennaisenmies:Mun vaimo kävi aivan kuumana ollessaan raskaana, vieläkin muistan kaiholla sitä himokkuutta. Tavallisesti hän ei ole kovin aloitteellinen seksin suhteen (vaikka onkin aika helposti houkuteltavissa) mutta raskaana ollessaan kävi päälle kuin yleinen syyttäjä.
Kiihottaako sinua oikeasti vieras nainen joka raskaana? Oman kumppanin ymmärtäisin....mutta että oikeasti miestä voisi kiihottaa vieras....joka siis kantaa toisen lasta....Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:Oletko jo kuinka pitkällä raskaudessa?
Huh.... maidon täyttämät rinnat ja pyöreä vatsa... kunpa sais..
Kyllä se näin on - kiihottaa, vähintään siinä, kuin muulloinkin.Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:Kiihottaako sinua oikeasti vieras nainen joka raskaana? Oman kumppanin ymmärtäisin....mutta että oikeasti miestä voisi kiihottaa vieras....joka siis kantaa toisen lasta....Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:Oletko jo kuinka pitkällä raskaudessa?
Huh.... maidon täyttämät rinnat ja pyöreä vatsa... kunpa sais..
Mielenkiintoinen havainto jos näin on ....