G: Saatko myytyä huutiksessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Saatko myytyä huutiksessa naisten vaatteita??

Mulla on hyväkuntoisia naisten vaatteita myynnissä, osa uusia, mutta ei mene kaupaksi :headwall:

Mikä mättää??

Entä ostatko itsellesi sieltä vaatteita, vai vain lapsille?

Heikosti menee joo aikuisten vaatteet. Postikulut ovat niissä senverran korkeampia kuin lastenvaatteissa että varmasti vaikuttaa.

Itse huudan itselleni vaatteita siinä missä lapsellekin. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 20:19 Vieras kirjoitti:
Saatko myytyä huutiksessa naisten vaatteita??

Mulla on hyväkuntoisia naisten vaatteita myynnissä, osa uusia, mutta ei mene kaupaksi :headwall:

Mikä mättää??

Entä ostatko itsellesi sieltä vaatteita, vai vain lapsille?

Vaatteet on kuvattu huonosti?Ne ovat ryppyisiä?Vanhanaikaisia?Et ole ilmoittanut tarkkoja mittoja?Et ole ilmoittanut jo ilmoituksen TEKOVAIHEESSA selkeitä postikuluja, eli niitä saa erikseen anella?
Tuossa nyut jotain ERITTÄIN YLEISIÄ vikoja kun parutaanettei rätit mene kaupaksi.
Perehtykää ilmoitusten tekoon ja nähkää niiden eteen vaivaa!

Nahkatakkeja ja -housuja sain melkosen mukavasti kaupaksi, mutta en sitten mitän muita :/
Itse olen kyllä melkosen kiitettävästi itselleni ostanut huutiksesta vaatteita, jos vaan olen silmää miellyttäviä löytänyt :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 20:22 vieras kirjoitti:
\
Vaatteet on kuvattu huonosti?Ne ovat ryppyisiä?Vanhanaikaisia?Et ole ilmoittanut tarkkoja mittoja?Et ole ilmoittanut jo ilmoituksen TEKOVAIHEESSA selkeitä postikuluja, eli niitä saa erikseen anella?
Tuossa nyut jotain ERITTÄIN YLEISIÄ vikoja kun parutaanettei rätit mene kaupaksi.
Perehtykää ilmoitusten tekoon ja nähkää niiden eteen vaivaa!

Kiitos hyvistä vinkeistä.
Ovat kylläkin uusia, muodikkaita, ei todellakaan mitään vanhahtavia.
Koot ja niiden lisäksi tarkat mitan sentteinä on ilmoitettu.
Postikulut ilmoitettu kohteessa postin hinnaston mukaan.
Ja tse vaatteet tosi edullisia.

Ehkä sitten täytyy panostaa vielä lisää kuvien laatuun, kirkkauteen ym...

Voihan tietty sekin olla, että huutiksessa on niin paljon esim. jotain naisten toppeja myynnissä niin paljon, ja ylipäänsä samanlaista kamaa, ettei ihmiset niitä sieltä osta kun voi kävellä jonnekki H&M:lle, sovittaa ja ostaa käyttövaatteita suhteellisen edullisesti :headwall:

Kierrätys kunniaan :D Hatunnostoni teille, jotka ostatte myös kirppiksiltä ja huutiksesta myös itsellenne :flower:

Menisiköhän paremmin pakettina?

Yhteistyössä