G: Saako lapsenne kiusata/jahdata lintuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Ja sitten se on hassua että nämä vanhemmat jotka antaa lastensa kiusata muita/muiden eläimiä, nostaa sitten suurimman älämölön kun se naapurin musti sitte ottaa ja haukkaseeki takas tai kissa raapasee. Sitten kyllä pitäs olla kissaa pistämäs soppakattilaan tms. eikä omassa kullanmutusessa ole mitään vikaa.

Tämän olen muuten myös huomannut. :/

Mä en hirveästi säälisi jos meidän möstiffi haukkaisi noiden tän päivästen kiusaajien kädet pakettiin... en usuttaisi, mutta myötätuntoakaan en juuri tuntisi. :ashamed:

Mä näin viime kesänä kun lapset kiusasi kyhmyjoutsenpariskuntaa poikasineen. Nehän voi olla vaarallisiakin ärsytettynä. Toinen isoista linnuista sit sähisi ja levitti siivet uhkaavasti, niin nää lapset nauraa ja matkii sitä! Että mä olin vihainen, onneksi uimavalvoja sit kävi sanomassa, ei tarvinnut itse huutaa.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Ja sitten se on hassua että nämä vanhemmat jotka antaa lastensa kiusata muita/muiden eläimiä, nostaa sitten suurimman älämölön kun se naapurin musti sitte ottaa ja haukkaseeki takas tai kissa raapasee. Sitten kyllä pitäs olla kissaa pistämäs soppakattilaan tms. eikä omassa kullanmutusessa ole mitään vikaa.

Tämän olen muuten myös huomannut. :/

Mä en hirveästi säälisi jos meidän möstiffi haukkaisi noiden tän päivästen kiusaajien kädet pakettiin... en usuttaisi, mutta myötätuntoakaan en juuri tuntisi. :ashamed:

huhhuh,mitä puhetta...

Alkuperäinen kirjoittaja Köh:
Olisit houkutellu sen lapsen sun luo karkilla ja jäätelöllä kun lapsi olis tullu sun luo niin alkanu jahdata sitä silmät kiiluen :whistle: Sitten vaan kysynyt että no oliko kivaa? :whistle:

Taidampa oikeen kerjätä sitä kivitystä, mutta nyt tulee tosi karsee juttu:

Meillä on pieni koira ja keskimmäinen muksuista potkas sitä kerran (oli siis tehnyt näin aikaisemminkin), nähdäkseni ihan ilman syytä.
Noh, minä fiksuna äitinä (tästä on puhuttu aikaisemminkin lapsen kanssa) otin ja potkaisin lastani ja kysyin oliko kivan tuntuista?! Ja todella, en potkassut lujaa, mutta se minun teko pelästytti lasta ja sen jälkeen kun siitä juteltiin, niin vihdoin meni pikkuiseen päähän että yhtä pahalta se siitä koirastakin tuntuu.

Mä en ainakaan kivitä sua.
Mun lapsi on vielä vauveli, mut tulevaisuudessa ei tule eläimiä kiusaamaan, siitä äippä pitää huolen.

Yhteistyössä