G: Ruokalijoiden määrä + ruokakulut kuukaudessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dddd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kahdeksan syöjää joiden joukossa kolme teinipoikaa. Ruokalasku karannu käsistä ja on tällä hetkellä 1200 e kk. Kun ottaa itteä niskasta kiinni niin pärjätään 800 e kk.

Just päivitin kesäkuun budjettiin numeroita.

Yksin siis elelen, ja viime kuussa ruokakauppaan meni 166 €, työpaikkaruokalaan eli arkilounaisiin 95 € ja lisäksi 215 € ulkonasyömiseen. Tuo ulkonasyömisbudjetti sisältää vain ruoat + kahvit etc., summa ei sisällä niiden seurana juotuja alkoholijuomia, ne lasken erikseen. Olen pitänyt nyt lukua menoistani pari kuukautta, ja olen aidosti järkyttynyt siitä, kuinka paljon mulla menee rahaa yleiseen humputteluun.

2 aikuista ja 4 lasta. Noin 800 e menee ruokaan kuussa. Olen alkanut leipomaan itse leipää tosi paljon kun se onniin kallista. Ylipäänsä ruoka on kallistunut ihan hirveästi ja tuo 800 ylittyy tosi helpolla.

Kaksi aikuista ja lapset 3v + alle 1v. Ruokakauppaan menee n.800-900€/kk, sisältää vaipat, ei muuta ruoan lisäksi. Eli hurjasti saadaan ruokaan uppoomaan...! kokeillaan paljon uusia ruokia, ostetaan runsaasti kasviksia, lihaa, juustoja.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä;28678054:
syöjiä on arkipäivisin 6-7(aikuisia 2, loput lapsia), viikonloppuisin 4-5(aikuisia 2, loput lapsia) ja ruokaan menee 300-500 kuukaudessa

Aina täältä löytyy näitä, joilla ei mene senttiäkään mihinkään. Tai sitten käydään jollain äitillä syömässä koko perhe tai joku tuo sitä ruokaa ilmaiseksi. Tuollaisilla summilla ei pysy hengissä, jos ei syö jotain makaroonia vesikastikkeella.

Yhteistyössä