G: Rumimman kuuloinen kieli?

:)
Arabia on musta tosi kaunis kieli. Siis klassinen arabia. Se rakentuu tosi upeasti ja on tosi kiehtova kieli. Ruotsin kieli on mulle myös tosi rakas, erityisesti riikinruotsi:)

En tiiä mikä kieli varsinaisesti olisi ruma. Jotkut tietysti kuulostaa oudolta kun siitä ei mitään ymmärrä

Alkuperäinen kirjoittaja oo:
Ihme juttu että ruotsista moni ei tykkää. Mun mielestä se on kivan kuulonen ja pehmeä kieli, vaikka en muuten mikään ruotsifani olekaan. Ihan toisenlainen kuin joku kälätyskieli.
peesi, mun mielestä ruotsissa on sellainen kaunis rytmi.

Rumin vois löytyä jostain afrikasta tai aasiasta.

ev
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja oo:
Ihme juttu että ruotsista moni ei tykkää. Mun mielestä se on kivan kuulonen ja pehmeä kieli, vaikka en muuten mikään ruotsifani olekaan. Ihan toisenlainen kuin joku kälätyskieli.
peesi, mun mielestä ruotsissa on sellainen kaunis rytmi.

Rumin vois löytyä jostain afrikasta tai aasiasta.
minusta ruotsi kuulostaa kanssa ihanalle. oon niin katkera itelle etten osaa ruotsia.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja elora dana:
ruotsi ja mitä ikinä ne sit puhuukaan intiassa.
Intiassa puhutaan lukuisia satoja kieliä. Ne eivät kuulosta samalta edes harjaantumattoman kuulijan korvissa.
Olikohan niitä parikymmentä virallista kieltä ja toista sataa vähemmän virallisia sekä tuhansia murteita...mut pääkieliryhmät on indoarjalaiset kielet, dravidakielet ja austroaasialaiset kielet...
Mä olen opiskellut hindiä (indoarj. ) ja tamilia (dravida ) ja niissä on tyhteisiä sanoja sanskritista, muuten ovet melkolailla erilaisia lauseenmuodostukseltaan...

Yhteistyössä