G:Ripsivärisi ja luomivärisi mitä käytät,nämä hömpät niin mukavia...

28.05.2004
912
0
16
Kanta-Häme
=) minulla on ripsivärinä tällä hetkellä käytössä Nivean Volume Impact-musta,luomivärinä on Lumenen nro 46 on pimeää,lila ja hyvin tumma lila sävyt,mites,kun jostain lukenut,että erivärisille silmille suositellaan jotain tiettyä väriä esim,minulla vihreät silmät pitäisi käyttää ruskeaa? Yleensä jotain lilaa tai harmahtavaa käyttänyt,mites muut? Mikään punertava sävy ei kyllä minulle sovi.

Maybellinen Volum Express Turbo Boost-ripsaria.
Luomiväri on Joe Blascon ja sit jotain ihan halppiskamaa sellaisesta joululahjaksi saadusta meikkipaletista ja pysyy paremmin kuin ne, joista saa maksaa itsensä kipeeks =)

Ripsari mustaa, luomiväri joko ruskeaa, tumman harmaata tai lilaa. Mulla on vihreät silmät.

Luovärejä on useampaa väriä ja eri merkkisiä. Ripsarin merkkiä en muista, mutta joku vähän parempi merkki se oli.

Mulla siniset silmät ja käytän ruskeaa, lilaa, vaaleanpunaista, sinistä ja vihreää. Riippuu ihan siitä minkä väriset vaatteet mulla on.

Täydellinen ripsiväri oli Estee Lauderin More than mascara, sen mallin valmistus vaan valitettavasti lopetettu :/ , mutta saman valmistajan ripsari silti käytössä ja on ihan ykkönen minulle. Levittyy hyvin ja lähtee pois kuin unelma, vaikka ihan vaan vedellä.

Ripsari on nyt aika kauan ollu L'Orealin Double Extencion vedenkestävänä, ja siitä en hevin luovu.

Luomivärinä on sillon ku innostun (kuten profiilista huomaa nyt... ) HM:n mattamusta. Joskus on käytössä musta-harmaa-valkonen paletti kimalluksella ja pinkki. Pinkki korostaa vihreitä silmiä, vaan ei sovi ihan joka tyyliin... :whistle:
Luonnollisempi "korostus"väri vihreille silmille vois olla joku kanervan sävy :)

Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Ripsivärit vaihtelee, kun sitä täydellistä ei vaan löydy. Tällä hetkellä on Lumenen se uusi, marja juttu.
Lumenen on myös luomivärit, mun mielestä hyviä hinta-laatusuhteeltaan. :)

sen luomiväreistä ja huulipunista oli aikoinaan minun suosikki se artist-puna,siinä oli hyviä värejä,nythän on joku uusi,en muista olenko sitä testanut,ja hyvä on myös tuo herkkien silmien ripsari,ja puhdistusaineet myös,siis tosiaan hyvä hinta/laatusuhde. =)

Ripsarina tällähetkellä Lorealin Double Extension (toisessa päässä valkonen ja toisessa päässä musta)
Luomivärejä on monta....suosikkina nyt menossa Rimmelin 710 Twilight zone (värit: musta, harmaa, valkonen)
Lisäksi kaapista löytyy Rimmelin 321 Walnut pearls (beige, ruskee)
Rimmelin 381 Bavarian green ( oliivi, vaaleenvihree)
Lumenen 6 Rakkaustarina ( Vaaleenpunanen, viininpunanen?)
Lumenen 14 Kuutamouinti (valkonen, turkoosi)
Lumenen 51 Onneni (tumma liila, vaaleenpunanen)
Wet ´n`wild:n duo väri ( kulta ja ruskee)

Että onhan noita taas kertyny... :whistle:

Ripsiväreinä Lancomen hypnose ja kanebo
Luomivärinä tällä hetkellä chanelilta sellanen 4 eri värin paletti.. missä siis vaaleanpunaista, liilahtavaa vai oisko purgundia.. mutta kuitenkin, punertavia sävyjä..
Lisäksi löytyy biotermin luumu ja vaaleanpunainen..

Yhteistyössä