G: Reiden paksuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
joo kivaa sovitella housut, vyötäröltä paljon tyhjää ja reidet hyvät. tai reidet puristaa ja vyötärö olis ok :D onneksi on lantiomallin housuja, ne edes istuu..

Mutta niissä lantiomallin housuissa ei auta paljon kyykistyä, kun näkyy kanssaihmisille luvattoman paljon. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Oon pitänyt mun 50cm:n reisiä kapeina! :o Reisien väliin jää paljon tyhjää.

Jää mullakin tyhjää. :( Mulla kun on ollu se käsitys, että ei tarttis jäädä. Että ne ei oo tarpeeks kiinteät jos jää tyhjää.

Hehe, ihmetyttää, miksi nuoret naiset aina valittelevat pulskista reisistä. Se on estrogeenipiirre. Kunhan maltatte odottaa vaihdevuosiin niin kyllä ne kintut siitä miehistyy ja saatte sellaiset muotimallimaiset kanankoivet tilalle... omenamasuineen. Itse olen ylpeä siitä, että reiteni ovat muodokkaat ja naiselliset.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Oon pitänyt mun 50cm:n reisiä kapeina! :o Reisien väliin jää paljon tyhjää.

Jää mullakin tyhjää. :( Mulla kun on ollu se käsitys, että ei tarttis jäädä. Että ne ei oo tarpeeks kiinteät jos jää tyhjää.

Eihän se ole kiinteyden mittari! Ihan vartolan mallista voi olla kyse!
Mut todellakaan 50cm ei oo paksu. Mitä riukuja te ihailette oikein? :o 40cm:n reidethän näyttäis jo naurettavilta. Riippuen tietysti ihmisen koosta muuten..

Alkuperäinen kirjoittaja Pöhkö:
Hehe, ihmetyttää, miksi nuoret naiset aina valittelevat pulskista reisistä. Se on estrogeenipiirre. Kunhan maltatte odottaa vaihdevuosiin niin kyllä ne kintut siitä miehistyy ja saatte sellaiset muotimallimaiset kanankoivet tilalle... omenamasuineen. Itse olen ylpeä siitä, että reiteni ovat muodokkaat ja naiselliset.

Mie oon 30v, itse kukin voi omassa mielessään luokitella onko se nuori vai vanha. :) (Ikinuori siis.) Kyllä minä tykkään olla tyytymätön näihin lörppäreisiin ja selluliitteihin, kun se kuitenkin tarkottaa sitä, että yritän asian eteen tehdä jotakin ja näin ollen urheilen. Eli teen töitä sen eteen, että jonakin päivänä saisin kiinteät reidet (vaikka se päivä ei ikinä saapuiskaan) ja pysyn sen ansiosta himppusen terveenpänä. :)

Yhteistyössä