G: raskausarvet (leikkimielisesti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Kuulin jostain, että sellaiset ihmiset jotka palaa herkästi auringossa (vaaleat, punapäät..) saisivat herkemmin myös raskausarpia. Ihan mielenkiinnosta ja leikkimielisesti kenenkäs kohdalla pitää paikkansa? Ja ei mulla oo mitään tieteellisiä tutkimuksia tähän vaan jostain vaan kuulin väittämän :D

Ite en pala herkästi, esikoisesta ei tullut ollenkaan arpia eikä toisestakaan oo tullut ainakaan vielä.

Kaksi kaveria joista kumpikaan ei pala herkästi eikä myöskään yhtään arpia tullut. Ja sitten yksi kaveri joka palaa herkästi auringosta, pisamainen iho ja isot raskausarvet.

mulla pigmenttiä sen verran vaikka ihan supisuomalainen olen ja ihan suomalaisia vaaleita ovat vanhempanikin, että olen keskivertoa päivettyneempi ympäri vuoden. En todellakaan pala helposti mutta maha on niin täynnä raskausarpia noiden kaksosten jälkeen, että se on kuin aurinko !

En pala, enkä rusketu, lapsena oli kesakoita, hmm hiukseni ovat punervanruskeat. Arpia on rutkasti. Ihon sävyni on jotenkin outo, koskaan kaupasta ei löydy sopivaa meikkivoidetta tai peitepuikkoa. En osaa sanoa onko se vaalea tai että mihin sävyyn se taittuu.

En ole muistaakseni aikuisiällä palanut koskaan. Lapsena olen kuulemma palanut, mutta en muista tapausta itse. Olen tumma (jos vetyperoksidi on jätetty kaupan hyllylle). Ei pisamia. Muutama yksittäinen raita löytyy, jos tarkasti etsii, mutta eivät edes melko läheltä tarkasteltuna pistä silmään.

en pala, oon tumma, mut maha on aivan kamala. repesi häpykarvoituksesta ihan ylös asti :x puolivälissä raskautta tuli ekat viirut. rasvasin joka ikinen ilta kaakaovoilla.

Yhteistyössä