G:raskaus ja sormukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pauna

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
8 674
0
36
Pistän nyt tälle puolelle kun tuol odotuspuolella on niin hiljaista...

Eli onko teillä raskauden aikana alkanu sormukset ahdistaa tai jäänyt kokonaan pieniksi? Jos kyllä niin missä vaiheessa?

Itellä nyt lämpimien säiden aikaan tuntuu että sormet turpoaa enemmän kuin ennen raskautta ja kohta ei uskalla enää vihki- ja kihlasormusta pitää. Menossa siis rv 16+3.

nyt rv 32+0 ja vihkisormus sormessa.
Yöksi otan pois ja aamulla en heti laita sormeen. Mutta päivän menee puristamatta ja illalla saa sen riuhtomatta poiskin. Kihlasormusta en voi pitää, koska yhdistelmä menee liian paksuksi ja puristaa, yksi sormus on siis vielä ok, kaksi samankokoista samassa sormessa ei enää "mahdu" olemaan.

Viimeisillä viikoilla otin varmuuden vuoksi pois, kun ne kovalla saippuoinnilla lähtivät vielä irti. Nestettä kertyikin pari kiloa viikon aikana..

Saivat sitten synnärillä kauhistella nuorta yksinhuoltajaa :whistle:

mä en ole pitänyt enää kuukauteen, nyt 37+0. Tuntu niin puristavan enkä halua että sormus jouduttais katkaisemaan. Tietty tuntuu hölmöltä kulkea tuolla "eronneena" tahi kihlatun miehen kaa mutta minkäs sille voi...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:33 aamuntorkku kirjoitti:
mulla piti ottaa sormukset pois loppuraskaudessa, kun tuli niin paljon turvotusta. sitä, millä viikoilla tää tapahtu, en kuolemaksenikaan muista...

Juuripa näin minullakin =) <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:40 nelly83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:28 vierailija kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:27 Tribaali kirjoitti:
OON PITÄNYT KOKOAJAN...
Sama täällä.

Yhdyn tähän. Minäkään en luojan kiitos kärsinyt turvotuksesta.

Eikös sitä sanota, että pieni määrä turvotusta on vain hyvä asia. =) Enkä mä turvotuksesta kyllä varsinaisesti KÄRSINYT, tukisukat ja lepo auttoivat jos vähän vaivasikin.
;)

Yhteistyössä