G: raskaana olevat! aamupala :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puuroa, mustikoita, banaanin, soijakaakaon, omppumehua ja tomaatin.
En mä tiedä onks toi tavallista terveellisempi, söisin noin vaikka en olisi raskaana. Toki nyt tulee enemmän kiinnitettyä huomiota terveellisyyteen, mutta tein sitä kyllä jo aiemminkin.

Pari leipää ja kuppi kahvia :D Syön niin kin ennenkin.Mitä mieli tekee.(Paitsi niitä kiellettyjä)
Vaikka pakko myöntää et nyt mun mielestä rasvainen ruoka esim.ranskalaiset ,pizza ei mastu niin hyvin.Enemmän tekee mieli salaatteja ja hedelmiä :p

Yksi monivilja sämpylä
Vähärasvaisempaa Oivariinia
Voileipäkinkkua
Edam juustoa
Kurkkua
Tomaattia

2 lasia rasvatonta maitoa

Pieni pala salmiakkilakua (n. 10 g) Tämä 80 gramman patukka on kestänyt mulla noin 2 viikkoa. Välillä haukkaan palan.

Söin samaa kuin ennen raskautta, eli täysjyvämuroja maustamattomalla jogurtilla sekä lisäksi marjoja tai hilloja. Kuppi kahvia kaverina kunnes näin loppuraskaudessa piti siitä luopua närästyksen vuoksi.

tän aamun aamupala:
pikkuisen kaurapuuroa missä voita ja sokeria, partaukkojugua boysenmarjahillolla, 2 karjalanpiirakkaa metwurstilla, juustolla, paprikalla, tomskulla ja kurkulla sekä kahvia...ei oo kovin terveellistä mutta vie NÄLÄN...

mun tulee välillä jo pidettyä paastopäiviä. Stressaan kertyneitä kiloja, olin ylipainoinen ku raskaus alkoi. Tänään en ole syönyt vielä mitään, mut kohta keitän kahvia. Eilen söin päivän aikana karkkia,maistoin jugurttia ja kanaa.ja join mehua.en vaan saanut ruokaa alas vaikka oli nälkä.täytyy koittaa tänään syödä paremmin. Hyviä aamupaloja teillä :-)

Yhteistyössä