G; Puolisosi palkka ja ammatti

  • Viestiketjun aloittaja palkka
  • Ensimmäinen viesti
Viiva
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukomaija harmaana:
Mies Valtion sähkölaitoksella it-puolella. Palkka n 5000e /kk. Ite hoitopuolella ja palkka n. 3500-4000 e/ kk riippuen kuusta ja lisistä.
Oletko lääkäri? Vaikea kuvitella muuta "hoitopuolen" työtä, josta ansaitsisi noin...

 
Viiva
Alkuperäinen kirjoittaja Viiva:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukomaija harmaana:
Mies Valtion sähkölaitoksella it-puolella. Palkka n 5000e /kk. Ite hoitopuolella ja palkka n. 3500-4000 e/ kk riippuen kuusta ja lisistä.
Oletko lääkäri? Vaikea kuvitella muuta "hoitopuolen" työtä, josta ansaitsisi noin...
Ai Norjassa, no ehkä sitten... Ehkä. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Viiva:
Ohhoh, onpas taas kovia palkkoja täällä porukalla...
Mä katselin kans, kun mä pidän omaa miestäni hyväpalkkaisena...mutta ei se niin hyvä olekaan..
Mies painaa töitä takapuoli ruvella. Tohon työmäärään sais kyllä maksaa lisääkin mun mielestä. Ihan eriasia jos olis säännöllinen päivätyö..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viiva:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Viiva:
Ohhoh, onpas taas kovia palkkoja täällä porukalla...
Mä katselin kans, kun mä pidän omaa miestäni hyväpalkkaisena...mutta ei se niin hyvä olekaan..
Rehellisyys maan perii. ;)
samaa mieltä ;)

miettikäähän millä järellä tällä palstalla ois noin paljon noin hyväpalkkasia kun kuitenkin tavallisen ihmisen peruspalkka on jotain 1600-2500 välillä about.
Meillä miehen kk palkka on melkeen tasan 2000e, itse saan huonompaa palkkaa 1724kk+lisät (perushoitaja) mutta kun valmistun (opiskelen sh/th:ksi) niin palkka nousee jonnekkin 2200 tienoille suurinpiirtein...

 

Yhteistyössä