aika harvoin pukeudun seksikkäästi, ainoastaan jos johonkin baariin yms olen menossa ja silloinkin oikeastaan en kovin seksikkäästi kuitenkaan, no mutta joskus kotioloissa miehelle ylläriksi voin pukeutua tosi tosi seksikkäästi
Riippuu mikä fiilis on aamullaSeksikästä mulle ja mun mielialaan on esim,tiukat mustat farkut,löysähkö tummanvihreä neule,pitkät korkkarisaappaat,raikas meikki ,hiukset hyvin ja jotkut iisot korviksetNäin esim.Huonona aamuna kun ei jaksa mitään,vedän farkut ja jonkun neuletakin tms,pipo tyyliin päähän ja ulos.
en pukeudu.
nuorempana pukeuduin.
ja haluan pukeutua vielä kun kroppa antaa myöden.nyt en halua että siihen liikaa kiinnitetään huomiota.
minusta seksikäs pukeutuminen. on sellainen jossa vartalon hyviä piisteitä korostetaan. mahdollisesti myös naisellinen pukeutuminen.mutta ei naisellinen voi olla seksikäs.
joo en osaa selittää =)
Jaa-a,en tietoisesti ainakaan. Mut miehen mielestä kaikkein seksikkäimmät housut on mun kulahtaneet jumppapöksyt joissa kuljen kotona että tiedä sitten mikä on kenenkin mielestä seksikästä..
Ainoastaan makuuhuoneeseen pukeudun joskus seksikkaasti. Muuten pukeudun asiallisesti ja ainakin yritan tyylia tavoitella . Nykyaan en retusta enaa farkuissa toihinkaan.
Ennen kyllä, nyt tunnen itseni välillä liian vanhaksi moniin vaatteisiin :ashamed:
Kouluun ja töihin laitan aika tavis vaatteet mutta jos on jotkut juhlat tms. niin kyllä tykkään pistää jotain missä olo on seksikäs. En siis lähde poolossa ja verkkareissa ravinteliin.