G: puetteko lastanne lempiväreihinne ?

en ikinä pukisi pientä lasta täysin mustiin, mutta muutamia mustia vaatekappaleita tytöltä kyllä löytyy, samoin lilaa, violettia ja tummanpunaista. olimme äitini kanssa tänään kaupoilla, kun mummi halusi ostaa töyhtikselle syysvaatetta ja yllätys yllätys, mukaan lähtivät lila/roosat kumisaappaat, mustat olohousut ja pinkki/mustat verkkarit :LOL: lisäksi menin nyt tilaamaan meille tytön kanssa HenkkaMaukalta fleecetakit.. lilat molemmille :D
 
En juurikaan. Muutama lempiväriäni oleva vaate löytyy jokaiselta perheenjäseneltä. Lasten vaatekaapit pullollaan heidän lempivärisiään vaatteita. Yksiveellä ei tosin vielä ihan selvää lemppariväriä ole ja hänellä paljon erivärisiä vaatteita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
En juurikaan. Muutama lempiväriäni oleva vaate löytyy jokaiselta perheenjäseneltä. Lasten vaatekaapit pullollaan heidän lempivärisiään vaatteita. Yksiveellä ei tosin vielä ihan selvää lemppariväriä ole ja hänellä paljon erivärisiä vaatteita.
tyttö ei osaa vielä sanoa, mistä väristä tykkää ja mistä ei :D sitten kun osaa, saa tietenkin haluamaansa :)
 
vaaleanpunaista
miedän pojalla on usein vaaleanpunaisia paitoja, myös muuta sälää pinkkinä kuten rattaat ym. Yritän tietty yhdistää siihen sitten jotain "äijämäistä" ihan vaan siks ettei ihmiset ihmettele kun on puettu "tyttöjen värillä". Tietty jos joskus sanoo mulle et nyt riitti äiti niin en pue yhtäkään vaaleanpunaista vaatetta enää sen lupaan mutta toistaiseksi ei oo välittänyt.
 
Empä oikein osaa sanoa, sillä pitäisi kai tietää oma lempiväri. :D Mulla on niitä niin monta. Mutta tytöt itse tykkää mahdollisimman värikkäistä vaatteista joten väreillä mennään. Mustia en tykkää sen takia käyttää koska elukoiden karvat näkyy niissä heti.
 
Santtu
On tuolla pojallamme yks pinkki-valko ruutuinen kauluspaita. Lisäksi sillä on joitain punaisia bodyja. Inhoan ruskeaa ja harmaata, mutta on pojalla muutamat housut niistäkin väreistä, kun on kuitenkin aikas kayttökelpoinen väri tuolle konttaajalle.
 
Suzyanne
Kyllä, aika pitkälti omiin lempiväreihin puen, mutta onneksi niitä on monia. Turkoosi, omenanvihreä, punainen, musta, valkoinen, niitä värejä löytyy eniten niin pojalta kuin äidiltäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYön Sade:
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
En juurikaan. Muutama lempiväriäni oleva vaate löytyy jokaiselta perheenjäseneltä. Lasten vaatekaapit pullollaan heidän lempivärisiään vaatteita. Yksiveellä ei tosin vielä ihan selvää lemppariväriä ole ja hänellä paljon erivärisiä vaatteita.
tyttö ei osaa vielä sanoa, mistä väristä tykkää ja mistä ei :D sitten kun osaa, saa tietenkin haluamaansa :)
Näin juuri =) Aika usein kyllä annan tämän pienimmänkin valita jonkun vaatteen hyllystään itse. Viime viikolla neiti nappasi mustat pitsipikkarini kuivaustelineeltä ja puki ne itselleen ponchon tapaan. Näissä vaatteissa ei tosin lähdetty leikkipuistoon.
 

Yhteistyössä