G: posliini vai karvoja (edes vähän)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onko maailma muuttunut?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtelee:
mulla vaihtelee, välillä karvallinen ja välillä krvaton..tällähetkellä olen karvaton :) ja käytän karvanpoisto voiteita, ei ule näppyjä.
ikää 25v.

Mulla kyllä tulee näppyjä kun bikinirajat pidän siistinä. Siis nousee näppyjä vaikka poistais aineella, nyppis tai ajais. Herkkä iho.

Alkuperäinen kirjoittaja 2+3:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtelee:
mulla vaihtelee, välillä karvallinen ja välillä krvaton..tällähetkellä olen karvaton :) ja käytän karvanpoisto voiteita, ei ule näppyjä.
ikää 25v.

Mulla kyllä tulee näppyjä kun bikinirajat pidän siistinä. Siis nousee näppyjä vaikka poistais aineella, nyppis tai ajais. Herkkä iho.

Koita oikeesti sinkkivoidetta, ei ole kallis tuubi :)
Sitä pitää laittaa heti karvanpoiston jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mä oon aina ihmetelly et miten sen posliinin saa pidettyä niin sileenä ja pehmeenä?Mun ei tartte kun ajella bikinirajat niin iho on niin ärtyny ettei mitään jakoa ja sitäkin pitäis joka päivä ajaa ettei sänkee tulis..Yäh.. Siistitty majava on pop.

Kun laittaa sinkkivoidetta heti ajelun jälkeen, niin iho pysyy sileänä. Suosittelen :)

Millä ihmeellä saat sen sinkkivoidetökötin pois?

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mutta miten pitää majava siistinä kun oot raskaana?Mulla rupee olemaan ihan oikeasti jo kriisi asian kanssa kun mitenkään päin et nää tuonne alas... :ashamed:

Mä annoin olla raskauden ajan.

Mua ainakin häiritsee ihan kamalasti kun jos vaikka oot aamutakkisiltas niin ne karvathan kutittaa jo mahaa kun istut..Yäh....Mies lupas auttaa mut kumma juttu ettei nyt sit haluakkaan auttaa..Pitääkö tässä oikeesti ottaa silpoutumisriski ja vetää sokkona... :laugh:

Paat vaan sen miehen hommiin, jos hyvin käy niin se tykästyy siihen touhuun niin ettei sun tarvii enää koskaan vaivautua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä oon aina ihmetelly et miten sen posliinin saa pidettyä niin sileenä ja pehmeenä?Mun ei tartte kun ajella bikinirajat niin iho on niin ärtyny ettei mitään jakoa ja sitäkin pitäis joka päivä ajaa ettei sänkee tulis..Yäh.. Siistitty majava on pop.

Kun laittaa sinkkivoidetta heti ajelun jälkeen, niin iho pysyy sileänä. Suosittelen :)

Sehän imeytyy ihoon.

Kaikki pois kerran viikkoon. Ihan se ja sama onko vähän karvoja vai ei ollenkaan. Koen hygieenisimmäks tän "oman" systeemini.

Raskaana tuli ajeltua vähän vähemmän mutta kyllä mä vielä synnytyksen lähestyessäkin niitä sokkona ajelin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pörrö:
Mutta miten pitää majava siistinä kun oot raskaana?Mulla rupee olemaan ihan oikeasti jo kriisi asian kanssa kun mitenkään päin et nää tuonne alas... :ashamed:

Samoin mä, kasvettiin majavan kanssa kilpaa ihan uusiin ulottuvuuksiin :D Mutta en mä uimassakaan käynyt loppuraskaudesta ja kätilöä varten en lähtenyt siistimään - sitähän ei tiedä, koska lähtö tulee, sais olla kokoajan siistimässä.

Mä en kyllä oo ajatellut että kätilöä varten pitäisi siistiä. Eiköhän ne oo nähny jos jonkinlaista majavaa. Menin ihan luomuna, eikä kukaan antanut palautetta... :)

Sehän imeytyy ihoon.

Ei meidän sinkkivoiteet ainakaan, vaan jäävät valkoiseksi kuoreksi iholle.

Alkuperäinen kirjoittaja Apina:
Alkuperäinen kirjoittaja pörrö:

Samoin mä, kasvettiin majavan kanssa kilpaa ihan uusiin ulottuvuuksiin :D Mutta en mä uimassakaan käynyt loppuraskaudesta ja kätilöä varten en lähtenyt siistimään - sitähän ei tiedä, koska lähtö tulee, sais olla kokoajan siistimässä.

Mä en kyllä oo ajatellut että kätilöä varten pitäisi siistiä. Eiköhän ne oo nähny jos jonkinlaista majavaa. Menin ihan luomuna, eikä kukaan antanut palautetta... :)

No en minäkään kätilöä varten, lähinnä itteeni varten..Tympeetä kun ei "Pysty" huolehtimaan tuollaisista perusasioista kun on maha tiellä..Mun mielestä on hygieenisempääkin kun paikat on siistitty kun raskaana on näitä tiettyjä juttuja mitkä lisääntyy jne..

Sehän imeytyy ihoon.

Ei meidän sinkkivoiteet ainakaan, vaan jäävät valkoiseksi kuoreksi iholle.

Ite käytän Ainun sinkkivoidetta, ja kyllä se ainakin imeytyy, kun hetken malttaa oottaa. Ei sitä tartte ihan hirveitä määriä laittaa :)

24v. olen ja posliinin olen ajellut jostain 13-vuotiaasta asti, sillon en edes tiennyt mikä on posliini.

Itseäni ällöttää karvat ja miehenkin pitää olla posliini mielestäni, onneksi sellaisen löysin kaverikseni.

Itse en aja miesten takia, 13-vuotiaana en todellakaan harrastanut seksiä vaan aloitin vasta 19-vuotiaana!
Vuosia olin sinkku ja posliinin ajoin silti. Itseni takia ajan kainalot, sääret ja posliinin. Jos mieheni haluaisi karvaisen naisen niin saisi mennä etsimään sellaista jostain ihan muualta.

Tämän otannan perusteella näyttää pitävän paikkansa, että nuoret (reilu 20 v) todellakin ovat alkaneet ajelemaan itseään, kun taas vanhat eivät korvaansa lotkauta näille uusille tuulille.

23v, jostain 15v:stä ollut vaihdellen sellainen kolmiotupsu (mikä lie) tai posliini. Harvoja kertoja olen karvat päästänyt kasvamaan, mutta se kyllä ällöttää jo itseänikin ja silloin tuntuu esim. inhottavalta saada suuseksiä mieheltä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
24v. olen ja posliinin olen ajellut jostain 13-vuotiaasta asti, sillon en edes tiennyt mikä on posliini.

Itseäni ällöttää karvat ja miehenkin pitää olla posliini mielestäni, onneksi sellaisen löysin kaverikseni.

Itse en aja miesten takia, 13-vuotiaana en todellakaan harrastanut seksiä vaan aloitin vasta 19-vuotiaana!
Vuosia olin sinkku ja posliinin ajoin silti. Itseni takia ajan kainalot, sääret ja posliinin. Jos mieheni haluaisi karvaisen naisen niin saisi mennä etsimään sellaista jostain ihan muualta.

Heh, 100% peesi tähän ;D Paitsi aloitin vasta 15v:nä ja seksin 18v:nä. Ja tosiaankin, miehenikin ajelee.

Olen 28-vuotias, karvat on tallella... siistin ainoastaan vähän sivuilta jos olen esim. menossa uimaan ettei uimapuvusta tursua ulos mitään. Mieheni ei pidä posliinista eikä ymmärrä miksi monet naiset ajelee kaikki karvansa, sanoo että sitten näyttää pikkutytöltä...

Normaalisti posliini miehen toiveesta. Enkä kyllä usko, että pedofiilin piirteitä hänestä löytyy, se nyt on ihan naurettava väite. Uimahallissa kun oon alkanut käymään, niin pidän pienen tupsun ja nyt raskaana ollessa vähän laiskasti olen ajellut, kohta en varmaan ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Normaalisti posliini miehen toiveesta. Enkä kyllä usko, että pedofiilin piirteitä hänestä löytyy, se nyt on ihan naurettava väite. Uimahallissa kun oon alkanut käymään, niin pidän pienen tupsun ja nyt raskaana ollessa vähän laiskasti olen ajellut, kohta en varmaan ollenkaan.

Niin ja 31v on ikää

Yhteistyössä