G: Pituus ja paino ja raskauksien määrä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
erfdv
2 raskautta. En aio laittaa tarkkoja kriittisiä mittoja, mutta olen aika lailla samoissa mitoissa kuin ennenkin, ja siis hoikka. Maha on ympärysmitaltaan ehkä pikkaisen entistä isompi, mutta en ole kyllä tehnyt mitään ylimääräistä sen "palauttamiseksi". Haaroväli pikkaisen kärsi synnytyksestä, mutta minä vain sen huomaan. Ulkopuolinen ei siis löytäisi mitään vikoja, eikä seksi ole kärsinyt. Rinnoista on täytettä kadonnut, vaikka ei sitä ennenkään ollut...

Tässä nyt kysyttiin vain näitä "negatiivisia" puolia, joten siinä kai ne aika lailla tulikin. Kaikenkaikkiaan olen tyytyväinen. Synnytyksen myötä on kehossa kyllä tapahtunut paljon positiivisiakin muutoksia, mutta tässä kysyttiin vain "negatiivisia", joten jätetäänpä ne sitten sanomatta...
 
146cm/47,6kg (ylimääräistä vielä 6kg) ja 4 raskautta takana.. "Vaurioina" todella löysät, tyhjät ja roikkuvat mummon rinnat. Roikkuva nahka/jonkin verran läskiä mahassa ja isot jenkkakahvat :/ Ja raskausarpia mahassa, reisissä ja pohkeissa + rinnoissa vaikka muille jakaa..
 
"mää vaan"
6 raskautta, eli kolme lasta ja kolme enkelivauvaa! pituus 168, paino 64,5. rinnat kadonnut, vaaleita raskausarpia, hieman löysä vatsanahka (voi tietysti osittain johtua painon putoamisesta, olen nyt 20kg pienempi kuin ennen raskauksia)
 
"meikäläinen"
169/67, 4 raskautta. Paino ennen ensimmäistä raskautta 70. Mulla on nykyään vyötärö lantion levenemisen myötä. Rinnat on kasvanut b-kupista d-kuppiin. Vatsa on revennyt p***usta tisseihin asti, mutta eipä tuota kukaan näe :D
 
"vieras"
165cm ja 76kg. 2 raskautta ja vaurioita mm. ylipaino (painan 15kg enempi kuin ennen) ja rinnat on, noh ei varmaan kaunista sanaa löydy kuvaamaan, mut ei johdu raskauksista vaan piiiitkistä imetyksistä ja pahemmaksi menee kun laihdun. Ja mähän laihdun :D
 
167cm/55kg ja kuva löytyy tosta mahakuva-pinosta ja eilenkin sit otin ja vetäsin ihan oman ketjun kroppakuvalla eli jos joku tahtoopi arvioida niin saa etsiä semmosen ketjun. :D Kolme lasta, nuorin 2v tai jos tarkkoja oikein ollaan niin 2,5v. Kaikissa raskauksissa paino noussut 17kg.
 
näin
4 lasta, 158/52. Vielä olis 5 kiloa puotettavaa..
Jonkin verran raskausarpia reisissä ja takamuksessa, maha on säästynyt arvitta.
Toisaalta olen ihan tyytyväinen, toisaalta taas.. Pitäis harrastaa enemmän urheilua kiinteytyäkseen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta;22281914:
167cm/55kg ja kuva löytyy tosta mahakuva-pinosta ja eilenkin sit otin ja vetäsin ihan oman ketjun kroppakuvalla eli jos joku tahtoopi arvioida niin saa etsiä semmosen ketjun. :D Kolme lasta, nuorin 2v tai jos tarkkoja oikein ollaan niin 2,5v. Kaikissa raskauksissa paino noussut 17kg.
Ai niin ja ne vauriot.... Kroppa ei tietysti ole ihan sama kuin ennen lapsia, mutta sitä on itselleen armollisempi ja itsevarmempi kuin ennen lapsia ja tätä myötä myös kroppa tuntuu seksikkäämmältä ja paremmalta mitä ennen lapsia.

Jos jotain muuttaisin niin rinnat sais olla sen B75 mitä ennen lapsiakin, nyt ne on yhdellä kuppikoolla isommat, mutta voihan olla että ne siitä vielä kutistuu lisää jahka lopetan imetyksen. Tai sit ei, mutta en kyllä käsitä ihmisiä, jotka tahtoo isot tissit ja hakee vielä lisää täytteitä. Vähemmän on enemmän. :D
 
Leukistinen aksolotli
152 cm 43 kiloa. 2 raskautta ollut. Ei vatsassa jälkiä, rinnoissa raskausarpia, mutta ei vaikuta niiden muotoon, ei roiku. Alapäässä iso arpi, joka ei onneksi vaikuta toimintakuntoon. Selkäsärkyjä on, luulen, että selkä ei ole kestänyt. Se oli raskausaikana hirveän kipeä.

En mä vaurioksi sanois, ku tätä selkää, mikä on joskus aika kenkku, mutta toisaalta voin kuitenkin elää silti ihan normaalisti, eikä se estä mua tekemästä mitään.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä