G: pitkätukkaiset,miten pesette hiuksenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miten pesette hiuksenne? pää alaspäin vai pystyasennossa?
tuntui hassulle kun eräs ystäväni kummasteli minua kun pesin tätä kuontaloa pää alaspäin,sanoi ettei hän koskaan noin pese, etuhiukset ei muka puhdistu...ja kyllä muuten varmasti puhdistuu,mulla ainkin..

Suihkussa pystytssä. Saunassa (kauhalla saavista) pää alaspäin.Hyvin tulee puhtaaksi kummallakin tyylillä. Mä kanssa keskityn tohon päänahan pesemiseen ja jätän sen latvan vanutuksen vähemmälle.

Mun tukka laahaa lattiaa, jos kumarrun eteenpäin. Enkä sais sitä ikinä enää selväksi. Ja oikeesti, mustakin tuntuu vaikeelta ajatus saada otsatukka (tai siis päänahka otsan kohdalta) puhtaaksi ja huuhdeltua jos ois kaikki tukka edessä...

mulle käypi kumpi tyyli tahansa...mutta yleensä ihan pystypäin pesen minäkin. myöskin keskittyen sihen päänahkaan. latvat peseentyy siinä ainaan valuessa ihan tarpeex

Aina pystyssä, olinpa sitten suihkussa tai mökillä saunassa (kauhalla saavista). En näe yhtään syytä miksi pää pitäis laitaa alas, mikä idea siinä on? Minulla iankin on tärkeämpi pestä etuhiukset kuin niska, enkä saisi ikinä tukkaa seläksi jos pesisin pää alaspäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:
Alkuperäinen kirjoittaja pesen:
Pystyasennossa, pää takakenossa. En saisi tukkaa ikinä selväksi jos sitä alkaisin pää alspäin roikottamaan.

Näin.

Aivan näin. Ja pesun jälkeen käytän tietysti hoitoainetta ja käytän myös hiuksiin jätettävää latvojenhoitoainetta. Vyötärölle hiukset.

No kostutan hiukset, levitän shampoon päänahkaan, huuhtelen ensin pystyasennossa ja viimeistelen huuhtelun pää alaspäin.