Minulle ei ainakaan sinkkuna edes tullut sellaista samanlaista kaipuuta, parisuhteessa kun se toinen on kokojan lähellä ja en minä ainakaan voi olla himoitsematta miestäni (kun on siinä lähellä) ja en vain kyllä pystyisi olemaan kovin kauaa ilman, ennemmin pitäisi jo päättää suhde ja päästä siitä tuskasta jos vuosia joutuisi kärvistelemään. Itsetyydytys kyllä kiinnosti sinkkuna päivittäin, parisuhteessa se kiinnostaa taas paljon vähemmän.Miten se parisuhde vaikuttaa siihen, miten pitkään voi olla ilman seksiä? Jos sinkutkin voivat olla ilman seksiä vuosikausia, niin miten parisuhteessa seksittömyys olisi mahdotonta? Eihän se kivaa ole, mutta eihän elämä muutenkaan aina ole.
Minähän nimenomaan olen ymmärtäväinen ja kerroin, että ihmiset kokevat asiat eri tavalla ja joskus ei vain pysty. Ja kyllä, itselläkin on kokemusta monenlaisesta, luultavasti yhtä pahasta rääkistäkin jopa, vaikkakin erilaisesta (paha onnettomuus). Se oli ainoa lohtu ja sai läheisyyttä siten miten nyt onnistui. Ja "pakkohan" se oli kun ei tiennyt onko enää seuraavaa kertaa ja tilaisuutta olla mieheni kanssa.Jos ihminen on samassa kunnossa kuin mä olin silloin, niin ei yksinkertaisesti jaksa muuta kuin nukkua ja välillä syödä. Kunto romahti aivan täysin ja keuhkoihinkin tuli ongelmia. Siinä ei ihmisellä ole seksi mielessä vaikka mä muuten olenkin erittäin seksuaalinen.
Se on niin helppo sanoa tuollaisia kun ei ole itsellä asiasta kokemusta.