G: Pisin taukosi ilman seksiä?

• Viestiketjun aloittaja galluppi
  • Ensimmäinen viesti
"Vesipeto Surku"
Avioliitossa ollessa yli kolme vuotta. :( Lopulta ajauduinkin sitten vieraan äijän syliin ja seksi tuollaisen tauon jälkeen oli melko tajunnan räjäyttävä kokemus ja kesti piiiiiiitkään :p

"vaimo"
Melkein 5 vuotta. Naimisissa olin ja vaikea raskaus ja sen jälkeen väsyttävä pikkulapsiarki vauvan ja taaperon kanssa. Minulta palasi halut ennen kuin mieheltäni. Seksielämä kuitenkin oli väljähtänyt kokonaan.

viieeras
[QUOTE="jahas";30649628]Ihmettelen kuinka voi kuukausia olla ilman seksiä parisuhteessa ??? Itse pisin aika ilman parisuhteessa 3 vkoa synnytyksen jälkeen :0[/QUOTE]

Miten se parisuhde vaikuttaa siihen, miten pitkään voi olla ilman seksiä? Jos sinkutkin voivat olla ilman seksiä vuosikausia, niin miten parisuhteessa seksittömyys olisi mahdotonta? Eihän se kivaa ole, mutta eihän elämä muutenkaan aina ole.

Felecia
[QUOTE="jahas";30649628]Ihmettelen kuinka voi kuukausia olla ilman seksiä parisuhteessa ??? Itse pisin aika ilman parisuhteessa 3 vkoa synnytyksen jälkeen :0[/QUOTE]

Vakava sairaus, omalla kohdalla se oli syöpä.

"tyytyväinen"
Miten se parisuhde vaikuttaa siihen, miten pitkään voi olla ilman seksiä? Jos sinkutkin voivat olla ilman seksiä vuosikausia, niin miten parisuhteessa seksittömyys olisi mahdotonta? Eihän se kivaa ole, mutta eihän elämä muutenkaan aina ole.
Minulle ei ainakaan sinkkuna edes tullut sellaista samanlaista kaipuuta, parisuhteessa kun se toinen on kokojan lähellä ja en minä ainakaan voi olla himoitsematta miestäni (kun on siinä lähellä) ja en vain kyllä pystyisi olemaan kovin kauaa ilman, ennemmin pitäisi jo päättää suhde ja päästä siitä tuskasta jos vuosia joutuisi kärvistelemään. Itsetyydytys kyllä kiinnosti sinkkuna päivittäin, parisuhteessa se kiinnostaa taas paljon vähemmän.

Ihmisten seksihalut nyt on erilaisia. Joillakin ne katoaa stressistä, jollakin lisääntyy. Joku menettää sen kun tapahtuu jotain kamalaa ja toinen purkaa taas tuskansa sillä. Ja niin edelleen. Edellä mainittiin että syöpä vei halut (ja kenties kyvytkin), joku muu lääkitsee fyysistä pahaa oloakin ja pelkoja taas seksin kautta jos mahdollista. Se on niin paljon fysiikasta, hormoneista, asenteesta ja ties mistä kiinni, mutta ei sitä tuomita kannata.

Felecia
[QUOTE="tyytyväinen";30649838] Edellä mainittiin että syöpä vei halut (ja kenties kyvytkin), joku muu lääkitsee fyysistä pahaa oloakin ja pelkoja taas seksin kautta jos mahdollista. Se on niin paljon fysiikasta, hormoneista, asenteesta ja ties mistä kiinni, mutta ei sitä tuomita kannata.[/QUOTE]

Jos ihminen on samassa kunnossa kuin mä olin silloin, niin ei yksinkertaisesti jaksa muuta kuin nukkua ja välillä syödä. Kunto romahti aivan täysin ja keuhkoihinkin tuli ongelmia. Siinä ei ihmisellä ole seksi mielessä vaikka mä muuten olenkin erittäin seksuaalinen.

Se on niin helppo sanoa tuollaisia kun ei ole itsellä asiasta kokemusta.

"tyytyväinen"
Jos ihminen on samassa kunnossa kuin mä olin silloin, niin ei yksinkertaisesti jaksa muuta kuin nukkua ja välillä syödä. Kunto romahti aivan täysin ja keuhkoihinkin tuli ongelmia. Siinä ei ihmisellä ole seksi mielessä vaikka mä muuten olenkin erittäin seksuaalinen.

Se on niin helppo sanoa tuollaisia kun ei ole itsellä asiasta kokemusta.
Minähän nimenomaan olen ymmärtäväinen ja kerroin, että ihmiset kokevat asiat eri tavalla ja joskus ei vain pysty. Ja kyllä, itselläkin on kokemusta monenlaisesta, luultavasti yhtä pahasta rääkistäkin jopa, vaikkakin erilaisesta (paha onnettomuus). Se oli ainoa lohtu ja sai läheisyyttä siten miten nyt onnistui. Ja "pakkohan" se oli kun ei tiennyt onko enää seuraavaa kertaa ja tilaisuutta olla mieheni kanssa.

Yhteistyössä