G: Pinotaan ällöttäviä sanoja, mitä ette voi sietää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ah, lempiaihe.

Römpsä, eppari, synnäri.
Mamma, tisu, tisuttelu, tissihirmu...
Eskari, eppu, tokari.
Iippa ja aappa oli käsittämättömiä?!
Sidukka, ukko, isäntä, emäntä.
Päikkäri, appari, reissuvihko.

:D Loistavaa! AInoa mikä minua noista ei häiritse on reissuvihko.

Mutta entäpä masuasukki, mitä kustantaa, pupuilla, ovis, ovislima, kusta hunajaa (voi jösses! ), vaimoke, etupylly (iänkaikkisen vanha vitsi ) ja mun suurinhokki: RYHMÄ RÄMÄ. Argh!

Jep... Avokki, nyxä, pimu. Nusaista, sutaista. Mensut tai kaikki vastaavat väännökset. Kultsi, hanimussukkapuudeli ym. ei-vitsillä puhuttaessa. Mussu(kka). Nanna. Sikälimikäli. Kusitauti (vti). Pottu (=potta). Uimis. Jäkis. Töllö. Rinssi, rinsessa. Separi. Horo. Homppeli. Leggarit, colitsi (miten tuo pitäisi edes kirjoittaa??), kurikset.

Helpottipas taas. :D :D

Paituli, lekkinssit, kurikset, hiekkis, sukkikset,
protskut ja hiilarit, sokru, tisumaito,
tissitakiainen, pupuilla, tikuttaa ovis, TÄTI (kuukautisista),
isäntä ja emäntä(puolisosta), rinsessa ja rinsrenssa, rinssi,
maksis (maksalaatikko tai makkara), hernari, tonnari,
etuvarustus, jorma, nusasu, kuksasta, tissit,

mua ärsyttää tällai murteella kirjoitetut asiat: tulukaa käymään meillä ko mää sitte voin kertoo melekeenpä mitä vaan teille... ym. Siis sanoja esim. " kulukee" "puhhuu" ym. aaaarghh!!

Alkuperäinen kirjoittaja r:
mua ärsyttää tällai murteella kirjoitetut asiat: tulukaa käymään meillä ko mää sitte voin kertoo melekeenpä mitä vaan teille... ym. Siis sanoja esim. " kulukee" "puhhuu" ym. aaaarghh!!

sekä myös kaikki ihq daa jutut. Yöööök

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ah, lempiaihe.

Römpsä, eppari, synnäri.
Mamma, tisu, tisuttelu, tissihirmu...
Eskari, eppu, tokari.
Iippa ja aappa oli käsittämättömiä?!
Sidukka, ukko, isäntä, emäntä.
Päikkäri, appari, reissuvihko.

:D Loistavaa! AInoa mikä minua noista ei häiritse on reissuvihko.

Mutta entäpä masuasukki, mitä kustantaa, pupuilla, ovis, ovislima, kusta hunajaa (voi jösses! ), vaimoke, etupylly (iänkaikkisen vanha vitsi ) ja mun suurinhokki: RYHMÄ RÄMÄ. Argh!

Jep... Avokki, nyxä, pimu. Nusaista, sutaista. Mensut tai kaikki vastaavat väännökset. Kultsi, hanimussukkapuudeli ym. ei-vitsillä puhuttaessa. Mussu(kka). Nanna. Sikälimikäli. Kusitauti (vti). Pottu (=potta). Uimis. Jäkis. Töllö. Rinssi, rinsessa. Separi. Horo. Homppeli. Leggarit, colitsi (miten tuo pitäisi edes kirjoittaa??), kurikset.

Helpottipas taas. :D :D

Enpä vois enempää tähän lisätä :laugh:

Yhteistyössä