G: Pidätkö enemmän VAUVOISTA vai ISOMMISTA LAPSISTA (ei saa valita molempia nyt)? Mikä on koulutuksesi?

  • Viestiketjun aloittaja Telvis
  • Ensimmäinen viesti
jurristi harmaana
Itselleni ei ole mitenkään helppoa valita suoralta kädeltä jompaa kumpaa. Mutta...koska itselläni on kolme lasta ja kokemusta sitä myöten sekä vauvoista että isommista lapsista, niin vastaan että pidän enemmän isommista lapsista.

Olen sairaanhoitaja ja alanvaihdon myötä myös tuleva juristi.
 
Telvis (ap)
Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:
miten toi ammatti muuten liittyy asiaan? Että ne joilla on huonompi koulutus ja hyvempi, tykkää enemmän jommasta kummasta vai??
Väite on, että idiootit pitävät enemmän vauvoista ja fiksut isommista lapsista. Gallupin avulla tästä väitteen oikeellisuudesta voidaan saada todisteita (tai toisaalta myös kumota väite).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Telvis (ap):
Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:
miten toi ammatti muuten liittyy asiaan? Että ne joilla on huonompi koulutus ja hyvempi, tykkää enemmän jommasta kummasta vai??
Väite on, että idiootit pitävät enemmän vauvoista ja fiksut isommista lapsista. Gallupin avulla tästä väitteen oikeellisuudesta voidaan saada todisteita (tai toisaalta myös kumota väite).
Ahaa, missäs tollanen väite on sanottu? Mun kohdalla toi saattaa hyvinkin pitää paikkaansa :D
 
Telvis
Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:
Alkuperäinen kirjoittaja Telvis (ap):
Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:
miten toi ammatti muuten liittyy asiaan? Että ne joilla on huonompi koulutus ja hyvempi, tykkää enemmän jommasta kummasta vai??
Väite on, että idiootit pitävät enemmän vauvoista ja fiksut isommista lapsista. Gallupin avulla tästä väitteen oikeellisuudesta voidaan saada todisteita (tai toisaalta myös kumota väite).
Ahaa, missäs tollanen väite on sanottu? Mun kohdalla toi saattaa hyvinkin pitää paikkaansa :D
Tässä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1760313
 
lalalalalalalalaaaaaaaaaaaa
Itse asiassa en pidä erityisesti lapsista, paitso tietysti omistani. Koulutukseltani olen peruskoulusta valmistunut. Sitten jotain sekalaista paskaa. Vaan tähän on kuitenkin vielä lisättävä, että en koulutuksen perusteella vetäisi liikaa yhteläisyyksiä älykkyyteen, sillä koulutuksenkin hankintaan vaikuttaa hyvin paljon muut asiat kuin älykkyys. Esim. itselläni on äo ihan tutkitusti keskivertoa huomattavasti korkeampi, mutta ylivilkkaus- ja oppimishäiriöt ovat pitäneet minut muualla kuin koulussa. Valitettavasti, koska hengaan lähinnä korkeamman koulutuksen omaavissa piireissä ja kaikki luulee, että olen joku FM tai VM ja hävettää kertoa, että joo olen just ja just päässyt peruskoulusta ja lisäksi olen käynyt työvoimakeskuksen järjestämän ATK-ajokorttikurssin. No en ole sitä käynyt, mutta tyyliin se.

Anteeksi, meni OT.
 
sairaanhoitaja
itsellä vauvoista. yli 1-vuotiaista on niin paljon vaivaa. tai siis, kaikista lapsista pitää yhtä paljon, mutta ihanin on se vauvuus-aika

muilla lapsilla isommista. äitihormoni-huuruiset naiset on ärsyttäviä

 

Yhteistyössä