vieras
Mollemmista, taaperoikäiset on suloisia ja vauvatkin, eskari-ikäiset myös mukavia Olen sosionomi (amk) ja esiopettaja.
Just näin.Alkuperäinen kirjoittaja näin:Isommista lapsista ja lähihoitaja päiväkodissa
Väite on, että idiootit pitävät enemmän vauvoista ja fiksut isommista lapsista. Gallupin avulla tästä väitteen oikeellisuudesta voidaan saada todisteita (tai toisaalta myös kumota väite).Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:miten toi ammatti muuten liittyy asiaan? Että ne joilla on huonompi koulutus ja hyvempi, tykkää enemmän jommasta kummasta vai??
Ahaa, missäs tollanen väite on sanottu? Mun kohdalla toi saattaa hyvinkin pitää paikkaansaAlkuperäinen kirjoittaja Telvis (ap):Väite on, että idiootit pitävät enemmän vauvoista ja fiksut isommista lapsista. Gallupin avulla tästä väitteen oikeellisuudesta voidaan saada todisteita (tai toisaalta myös kumota väite).Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:miten toi ammatti muuten liittyy asiaan? Että ne joilla on huonompi koulutus ja hyvempi, tykkää enemmän jommasta kummasta vai??
Tässä:Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:Ahaa, missäs tollanen väite on sanottu? Mun kohdalla toi saattaa hyvinkin pitää paikkaansaAlkuperäinen kirjoittaja Telvis (ap):Väite on, että idiootit pitävät enemmän vauvoista ja fiksut isommista lapsista. Gallupin avulla tästä väitteen oikeellisuudesta voidaan saada todisteita (tai toisaalta myös kumota väite).Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:miten toi ammatti muuten liittyy asiaan? Että ne joilla on huonompi koulutus ja hyvempi, tykkää enemmän jommasta kummasta vai??