G: Pesettekö hampaanne aamuin illoin? Entä peseekö miehenne hampaansa aamuin illoin?

Mä aamuin ja illoin..

mies pesee millo jaksaa.. joskus menee montaki viikkoa ettei pese..

Vaikka näin iso ero hampaiden hoidossa niin kummallakaan ei ole koskaan ollut vielä reikiä ja miehellä on valkoisemmat hampaat..

Mieheni pesee kyllä joka aamu ennen töihin lähtöä.
Itse olen kotona, ja jää välillä ne aamu pesemiset väliin, mutta päivän aikana pesen ne kuitenkin. Joskus tulee pestyä useastikkin päivässä jos syö jotain joka kerryttää kunnon plakkikerroksen hampaisiin.
Iltaisin ollaan molemmat aika huonoja hampaiden pesijöitä.

muok. Ja niin, minusta on aika hauskaa sekin, kun joinain iltoina kun mies on aika varma että "tänää heruu" niin hän tulee sänkyyn suuvedeltä tuoksuen :D
Pitää huolen siitäkin ettei tule likaisella suulla minua pussailemaan :)

Viimeksi muokattu:
Liiallinen hampaiden harjaus on haitallista. Hampaita ei kannata pestä useammin, kuin 2 kertaa päivässä. 2 kertaa päivässä riittää. Hammaslääkäri on sanonut, että jos pesee useammin, kuin 2 kertaa päivässä, niin siitä ei ole enää mitään hyötyä vaan pikemminkin haittaa. Sanoi, että rupeaa hampaita silloin vihlomaan ja kiille kuluu ja reikiintymisriski kasvaa.

Hammaslääkäri on myös sanonut, että hampaita ei saisi harjata heti ruokailun jälkeen, vaan pitäisi odottaa jonkin aikaa. Ei kuulemma tee hampaille hyvää harjata heti ruokailun jälkeen.

Yhteistyössä