yök, jos ei pese
Eikä myöskään sairastella;DAlkuperäinen kirjoittaja no taatusti:Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:kyllä,meillä pesee kaikki
Eikä myöskään sairastella;DAlkuperäinen kirjoittaja no taatusti:Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:kyllä,meillä pesee kaikki
kerros enemmän tuosta vessa käyttäytymisestä?Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Kyllä.
Töitteni puolesta olen päässyt seuraamaan kuinka aikuiset ihmiset käyttäytyvät vessassa, joten :x Mä pesen käteni joka käänteessä kuin vain voin.
No moni ainakin jättää kätensä pesemättä vessakäynnin jälkeen... ja tän havaitakseen on tarvinnut vaan vilkaista ympärilleen yleisessä vessassa.Alkuperäinen kirjoittaja jaana:kerros enemmän tuosta vessa käyttäytymisestä?Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Kyllä.
Töitteni puolesta olen päässyt seuraamaan kuinka aikuiset ihmiset käyttäytyvät vessassa, joten :x Mä pesen käteni joka käänteessä kuin vain voin.
Käydään vessassa huiskitaan minne sattuu (varsinkin miehet ), ei käytetä paperia, eikä varsinkaan pestä käsiä. Sitten otetaan sillä laikaisella kädellä kiinni ovenkahvasta ja tath's it :xAlkuperäinen kirjoittaja jaana:kerros enemmän tuosta vessa käyttäytymisestä?Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Kyllä.
Y-Ö-K! juoksee oksentamaan!! :xAlkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Käydään vessassa huiskitaan minne sattuu (varsinkin miehet ), ei käytetä paperia, eikä varsinkaan pestä käsiä. Sitten otetaan sillä laikaisella kädellä kiinni ovenkahvasta ja tath's it :xAlkuperäinen kirjoittaja jaana:kerros enemmän tuosta vessa käyttäytymisestä?Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Kyllä.
peesaanAlkuperäinen kirjoittaja älyväläys:En... Mä olin aika yllättynyt näistä vastauksista!
samoin :/Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:En... Mä olin aika yllättynyt näistä vastauksista!