Ei ole pipoa mulla... Miehellä on gantin pipo stockalta, mutta kyllä sekin harvemmin päässä on.
Käytetään huppua molemmat se lämmittääkin enemän ja, jos pipolla tarkenee niin menee silloin avopäinkin...
Miulla on violetti pipo, missä mustia tähtiä. Muistaakseni H&M Divided-merkkinen. Vaihtoehtoisesti vetäsen päähän semmoisen mustan, pörrölangasta neulotun kissankorvahatun..se vaan ei kovin tuulenpitävä oo. Miehellä joku musta peruspipo, merkkiä en tiiä.
Mulla on monta pipoa käyttötarpeen mukaan, sekä itse virkattuja, neulottuja ja ostettuja. Lasten kanssa ulkoilessani minulla on Huskyn pipo, jonka löysin kirpparilta. Mielestäni näytän ihan jäniskoiralta heiluvine tupsuineni ja korvaläppineni, mut viis siitä. Pipo on ihanan lämmin ja muusta viis!
Miehellä on useampi musta neulepipo.
Mulla on sellainen pipovalikoima, että voisin perustaa jo puodin kohta, ei niitä tähän voi ruveta luetteloimaan ja kuvaamaan.
Koska nekään ei kuitenkaan ole tarpeeksi, lainaan lapsilta välillä ihan sujuvasti jonkun niistä, mikä just sillä sekunnilla ei ole päässä.
Mä istun nytkin tässä pipo (musta, virkattu) päässä :snotty:
Yritän muistaa sen aina yöksi sentäs riisua :ashamed: