G: perhe- ja vapaa-ajasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paljonko on pljon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paljonko on pljon

Vieras
Tuli tuosta vapaa-ajan jakautumis-ketjusta mieleen että

*paljonko perheenne viettää aikaa yhdessä
* montako tuntia suunnilleen äitillä ja isillä viikossa on "omia menoja"?
* missä lapset hoidossa/koulussa?

Meillä kotihoito, minä hoidan, kaksi alle 3v lasta. Miehellä vapaa-aikaa kodin ulkopuolella ehkäpä viisi tuntia/vko = esim. pari kalastusreissua, toinen arkena, toinen vkl. Itse käyn ehkä saman verran tuntimäärällisesti, esim. viisi kertaa lenkillä. MIehellä on kohtalaisen lyhyet työpäivät.

*paljonko perheenne viettää aikaa yhdessä
aamut ja illat (17.30->) ja viikonloput.

* montako tuntia suunnilleen äitillä ja isillä viikossa on "omia menoja"?
Jaa-a. vaihtelee. Mä käyn kerran viikossa jumpassa ja ehkä kerran viikossa kahvilla jonkun kanssa tms. Isä menee noin kerran viikossa töiden jälkeen kahville/kauppoihin. Viikonloput yhdessä.

* missä lapset hoidossa/koulussa?
Isompi lapsi 2-3 päivää viikosta 6h päivässä päiväkodissa. Minä ja vauva kotona.

* Yhdessä iltapäivisin kaikki muutaman tunnin sekä viikoloppusin

* Omia menoja ei viikossa oo kummallakaan, eipä taitas onnistua meillä ees mitkään jumppahumpat kummallakaan :D 2-3 kk välein on kahdenkesken aikaa kun lapset on mun vanhemmillani viikonlopun ajan =)

* Lapset kotona hoidossa, kaksi vanhempaa muksua koulussa =)

Aika vähän yhdessä ollaan.Mutta omia menoja ei minulla ole kuin tuo vuorotyö ja isännällä oman firman tuomat ylimääräset menot. Vapaa päivät mielummin olen kotona lastenkanssa.
Esikoinen kouluissa ja kuopus eskarissa, silloin mulla on omaa aikaa aamupäivä.

Yhdessä ollaan tosi vaihtelevasti... molemmat tehdään vuorotyötä. Tänään nähtiin miehen kanssa hetki aamulla. Sitä ennen oltiin nähty torstaina iltapäivällä. (Nukuttu ollaan saman katon alla kyllä joka yö ) Miehellä on joka viikko kiekkotreenit joko kerran tai kahdesti ja niihin menee n. 2-3 tuntia. Mulla ihan satunnaisesti omat menot, pääsen kyllä jos haluan.

Yhteistyössä