G: Peppugallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruusutarha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minkä mallinen peppu sinulla on?

• A

Ääniä: 3 50,0%
  • C

Ääniä: 2 33,3%
  • V

Ääniä: 1 16,7%
  • korkea neliö

Ääniä: 3 50,0%
  • matala neliö

Ääniä: 0 0,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    6
  • Kysely suljettu .

ruusutarha

Jäsen
21.02.2014
991
3
16
Helsinki
Äänestä omaa peppumalliasi !

Selitykset linkissä (A, C, V, korkea neliö, matala neliö)

IMG 2647

Kerro myös jotain esim. oletko tyytyväinen/tyytymätön peppuusi, ootko muokannut peppua treenillä tai painonpudotuksella/-kohotuksella ym. :)

Haluun tietää mitä mallia on muokattu onnistuneesti!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Mulla on omasta mielestä toi korkea neliö, mutta en koe sitä hirveän pahaksi. A olis unelmaperse, mutta geenit.... Lättänä kuiteskin on ja yritän treenailla sitä.

Ei tää niin paha oo enää ku pari vuotta sitten, kun oon syönyt enempi proteiinia kasvissyöntiaikojen loputtua. Mut yks miten mun perse tulee esiin (ainakin kuvittelen niin) on kyllä laihdutus, nimittäin sillon kun olin laiha ni perse oli suhteessa kehoon paremman näköne :| eipä oo enää oikeen minkää näköne mut etsintäretki on aloitettu :D

A tai c, vaikea sanoa.

Onneksi ei ole v, yhdellä kaverilla on ja se on kyllä hirveä. Onneksi on muuten kaunotar joten vientiä on riittänyt.

Joo munkin kaverilla on V, ei sitä kaikki vaatteet päällä huomaa edes. Musta tuntuu että V ja neliöt oli muodissa kyllä joskus historiassa kun ainakin vanhoissa tauluissa näkee sen tyylisiä vartaloita, sellasia reheviä renessanssinaisia u know ^^

On se omalla tavallaan kaunis, mut itekin haluaisin olla nykyajan ihanteiden mukainen enkä vaa oo tyytyväinen kun rasva on siin persiin yläpuolella :kieh:

en tie mikä mutta ei ainakaan A :( sille ei tarttis tehdä mitään kun rasva ois osannu mennä sinne minne pitää.

Mä haluisin kans treenivinkkejä, jos joku on oikeasti pepun muotoa parantanut, onkohan se mahdollista oman kehon painolla ees....

en tie mikä mutta ei ainakaan A :( sille ei tarttis tehdä mitään kun rasva ois osannu mennä sinne minne pitää.

Mä haluisin kans treenivinkkejä, jos joku on oikeasti pepun muotoa parantanut, onkohan se mahdollista oman kehon painolla ees....

On se mahdollista! Mä oon nyt tehotreenannut takamusta muutaman kuukauden ja oon saanu tuloksia ihan kivasti :) Tavallisen kyykyn lisäksi paljon askel- ja sivukyykkyjä sekä "aasinpotkuja" ja "koiranpissatusta" :) Alkuun tein ihan kehon omalla painolla ja nyt olen noin kuukauden verran ottanut lisäpainoa treeniin :)

En ole ihan varma mutta en usko että on koskaan ollut A:n kaltainen. C näyttäis lähimmältä enkä ole treenannut joten ikä alkaa näkyä. Noita muita ei ainakaan mulla ole.

Tai sit mulla on tuo A läskin ja litistymisen kera. Vaikea sanoa :/

Yhteistyössä