G: Paras Unclebens kastike?

  • Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti
Huom harmaana
Olen syönyt viimeksi Uncle Bens -kastikkeita varmaan 90-luvun alussa, kun silloinen poikaystävä piti kovasti siitä kiinalaistyyppisestä, olisiko sweet&sour. Ei ole muuten aavistustakaan, enää en moisia söisi.
 
Huom harmaana
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24048792]jäis itselläkin siinä tapauksessa syömättä.
Ois kiva saaha resepti tuohon oriental chiliin, voisin ehkä antaa toisen kivekseni siitä :p



Kaikki valmiskastikkeet maistuvat teolliselle. varmaan tuossakin on aromivahvennetta ja se tekee sen.
 
Edlis
Ei taida noissa olla aromivahvennetta vaikka kiinalaiseen keittiöön ne kyllä vahvasti kuuluu. Uncle Ben´sin sivuilla on kaikista tuoteselosteet että niihin vaan tutustumaan.

ja vastaukseni on Korma ja hyvänä kakkosena tulee tikka masala, mut ei olla varmaan vuoteen syöty noita :)
 
vierass
Oriental chili ehdottomasti :D Mun herkkuruokaa eikä maistu muille eli saan syödä kaiken itse :D

Viimeksi kaupassa missä kävin ei sitä ollut ja iski jo pelko perseeseen, että ei kai ole tuotantoa lopetettu?
 
Huom harmaana
Ei taida noissa olla aromivahvennetta vaikka kiinalaiseen keittiöön ne kyllä vahvasti kuuluu. Uncle Ben´sin sivuilla on kaikista tuoteselosteet että niihin vaan tutustumaan.

:)
Kiitos tiedosta. Hyvä juttu.
Tosin en pidä kastikkeiden tekemistä itse kovin kummoisena juttuna ja mausteita löytyy keittiöstä joka lähtöön, joten miksi ylipäänsä ostaa valmiita. Vaikka niissä ei olisikaan aromivahventeita.
 

Yhteistyössä