Paljolla tarkoitan yli 50 kg.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä on paljon? Itsellä vielä 15kg matkaa ja aion pudottaa ihan vain järkevällä syömisellä ja liikunnan lisäämisellä joka tarkoittaa siis ihan vaan kävelyä ja kevään tullen pyöräilyä. Ihan vaan hyötyliikuntaa.
mitä on karppaus?Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Karppaus, ehdottomasti. Minä sekä mies ollaan molemmat pudotettu sillä 30 kiloa, eli 60 yhteensä. Yhden ihmisen verran, tai kuuden kymmenen kilon kinkun.
Anteeksi:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:mitä on karppaus?
oisko jossain jotain sivuja
Voisitko hieman kertoa miten se oikein toimii. Ja missä ajassa te nuo kilot saitte pudotettua? Olen yrittänyt etsiä tietoa tuosta karppauksestakin, mutta jotenkin tuntuu sekavalta ja jotenkin tietoa on liikaa joten en tiedä yhtään mistä aloittaisin...Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Karppaus, ehdottomasti. Minä sekä mies ollaan molemmat pudotettu sillä 30 kiloa, eli 60 yhteensä. Yhden ihmisen verran, tai kuuden kymmenen kilon kinkun.
No se toimi meillä niin että ollaan laskettu päivän ravintoaineet, niin että hiilihydraattia tulee 20-30 grammaa, rasvaa noin 120-130 grammaa ja proteiinia sen verran kuin oma paino antaa myöten eli mulla se nykyään on 60-90 grammaa koska painan kuutisenkymmentä kiloa. Tyyli on melko tiukka siis, mutta sillä lähti itsellä ylimääräiset kilot 8 kuukaudessa, miehellä ei tainnut mennä kuuttakaan kun karisti saman verran. Toisinaan pidetään vapaapäiviä jolloin noudatetaan karppiruokavaliota, mutta ei punnita eikä lasketa makroja.Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Voisitko hieman kertoa miten se oikein toimii. Ja missä ajassa te nuo kilot saitte pudotettua? Olen yrittänyt etsiä tietoa tuosta karppauksestakin, mutta jotenkin tuntuu sekavalta ja jotenkin tietoa on liikaa joten en tiedä yhtään mistä aloittaisin...
Mahtava saavutus teillä :flower:
Miten muuten lapsienne ruokailut teitte, kun itse karppasitte?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel