Mistä tuota juusto saaa?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26334415:
Mistä vaan. Itse ostan AlepastaMistä tuota juusto saaa?
Glimmingin makuun vaan kyllästyy jos sitä ostaa useita peräkkäin. Turunmaa erilaista ja siihen ei kyllästy niin äkkiä. Molempia olen käyttänyt jo vuosia. Mikäs muuten on S-ketjun gouda juusto joka vaihtui kovaan goudaan noin vajaa vuosi sitten? On sellainen läpinäkyvä huurtinen paketti. Nyt myydään jotain 24 kk kypsytettyä joka tosi kovaa ja vaikeaa höylätä mutta niin hyvää niin hyvää, mutta se aikasempi versio oli pehmeää goudaa ja se oli myös aivan bueno.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26334449:Glimmingeä on ainakin kaikissa S-ryhmän kaupoissa. Ja on ihan edullinenkin vielä, Turunmaa on kalliimpaa.
Joo, se on tosi hyvää se kypsytetty gouda (vaikka se pehmeäkin on hyvä)! Ja niin, minäkään en osta koskaan peräkkäin samaa juutoa, vaan vaihdellen.Glimmingin makuun vaan kyllästyy jos sitä ostaa useita peräkkäin. Turunmaa erilaista ja siihen ei kyllästy niin äkkiä. Molempia olen käyttänyt jo vuosia. Mikäs muuten on S-ketjun gouda juusto joka vaihtui kovaan goudaan noin vajaa vuosi sitten? On sellainen läpinäkyvä huurtinen paketti. Nyt myydään jotain 24 kk kypsytettyä joka tosi kovaa ja vaikeaa höylätä mutta niin hyvää niin hyvää, mutta se aikasempi versio oli pehmeää goudaa ja se oli myös aivan bueno.
Joo tuo on ihan sairaan hyvää!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26334415: